چالش ادیان ابراهیمی با رسانه های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهراب صادق‌نیا عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب در برنامه رادیویی «سوفیا» نظرات خود درباره «دینداری در عصر دیجیتال» را مطرح…

کارآفرینی رسانه ای در ورزش ایران

 در سال های اخیر  جذابیت و داشتن مخاطبان بیشمار ورزش انرا به یک صنعت پولساز تبدیل کرده و در ردیف ۵ صنعت برتر دنیا قرار داده است . صنعتی که…

حیدر کرار دانشجوی عراقی دانشکده رسانه و ارتباطات از پایان نامه خود دفاع کرد

کرار حیدر هاتف دانشجوی عراقی پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود را با عنوان «کاربست فعالیت‌های روابط عمومی و وبسایت‌های سازمان‌های رسانه‌ای عراق: بررسی موردی شبکه رسانه‌ای عراق» (توظیف أنشطه العلاقات العامه…

انسان در رسانه هنر گفت وگو را یاد می گیرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، استاد محمود مختاریان از پیشکسوتان عرصه رسانه در نشست علمی «رسانه؛ قدرت ملی» با اشاره به دوره‌های تاریخی بشر گفت: بشر تا…
صفحه 13 از 14 صفحه
1 11 12 13 14