به همت دانشگاه ادیان و مذاهب:

آزمون تافل عربی و انگلیسی برگزار شد

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، آزمون تافل انگلیسی و عربی (آزمون اشتمال) به همت دانشکده زبان و فرهنگ ملل این دانشگاه روز پنج‌شنبه شانزدهم اسفندماه 1397 از ساعت 9 الی 12  و با حضور 400 نفر از دانشجویان دکتری رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار گردید.

لازم به ذکر است دانشگاه ادیان و مذاهب از جمله معدود دانشگاه‌های کشور است که در کنار دانشگاه تهران و دانشگاه فردوسی مشهد، آزمون اشتمال (تافل) را از سال 1392 تا به امروز برگزار می‌کند. در سال جاری و با تأسیس دانشکده زبان و فرهنگ ملل دانشگاه ادیان و مذاهب، آزمون تافل در زبان‌های عربی و انگلیسی برای سومین بار و با استقبال بی‌نظیر دانشجویانی از سراسر کشور در این دانشگاه برگزار شد.

 

 

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد اصغری رئیس دانشکده زبان و فرهنگ ملل دانشگاه ادیان و مذاهب، برگزاری این دوره از آزمون، با تسهیلات ویژه‌ای مانند: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نیز اسکان داوطلبان شهرستانی، همراه بوده است.

طبق اعلام دانشکده زبان و فرهنگ ملل  دانشگاه ادیان و مذاهب کلیه داوطلبان شرکت در آزمون‌های تافل زبان‌های خارجی (عربی و انگلیسی) که اشتغال به تحصیل در مقطع دکتری تمامی رشته‌ها در هر یک از دانشگاه‌های کشور را دارند می‌توانندبرای شرکت در آزمون‌های آینده و همچنین کلاس‌های آمادگی آن که متعاقبا اعلام خواهد شد، در دانشکده زبان و فرهنگ ملل ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دانشکده زبان و فرهنگ ملل: 32802611 – 025 داخلی 247 تماس حاصل نمایند و یا با عضویت در کانال زبان عربی با آیدی: bakhshearabi@، از اخبار و برنامه‌های آینده این مرکز، مطلع شوند.

مطالب مشابه