دکتر ملانوری در نامه‌ای بیان کرد؛

برنامه قرآنی محفل نمونهٔ ممتاز و بدیع و متناسب با ذوق بیننده است

تاریخ انتشار:

این ایام مغتنم‌ترین فرصت برای قرائت قرآن کریم و تدبر در آن است و البته بایسته است تا ظرفیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی در این راستا به کار گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا ملانوری، رئیس دانشکدهٔ قرآن و حدیث دانشگاه ادیان و مذاهب در نامه‌ای به دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از تولید و پخش برنامه قرآنی محفل تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه‌ی دکتر محمدرضا ملانوری به دکتر پیمان جبلی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر پیمان جبلی
رئیس محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

حمد و سپاس خداوند بی‌همتا را که توفیق بندگی و خوشه‌چینی از خوان رحمت خود را در ماه ضیافت الهی به ما عنایت فرمود و با نزول قرآن به این ماه شرافت بخشید.
این ایام مغتنم‌ترین فرصت برای قرائت قرآن کریم و تدبر در آن است و البته بایسته است تا ظرفیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی در این راستا به کار گرفته شود.
برنامهٔ محفل که پیش از افطار از شبکهٔ سه سیما پخش می‌شود، بی‌گمان نمونهٔ ممتاز و بدیعی از اهتمام به انس و الفت با قرآن در سطح عموم مردم است. برنامه‌ای که متناسب با ذوق بیننده، مخاطب عام را به قرائت قرآن علاقمند می‌سازد و او را به فراگیری مفاهیم حیات‌بخش آن سوق می‌دهد.
استقبال گسترده از این برنامه که دامنهٔ آن سایر کشورها را نیز در برگرفته نشان از توفیق آن در تحقق اهداف تعیین‌شده است؛ از این‌رو اعضای دانشکدهٔ قرآن و حدیث دانشگاه ادیان و مذاهب، مراتب سپاس و قدردانی خود را از جناب‌عالی و دست‌اندرکاران این برنامهٔ فاخر اعلام می‌دارند. امید است از این پس نیز شاهد برنامه‌های مخاطب‌پسند، پویا و پررونق قرآنی باشیم.

دوام توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت داریم.

محمدرضا ملانوری
رئیس دانشکدهٔ قرآن و حدیث دانشگاه ادیان و مذاهب

مطالب مشابه