دانشگاه ادیان و مذاهب از میان طلاب و روحانیون سراسر کشور دانشجو میپذیرد حجت الاسلام جعفر فخرآذر مدیرکل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب با اعلام خبر برگزاری آزمون اختصاصی طلاب و روحانیون سراسر کشور در مقطع کارشناسی ارشد گفت: آزمون اختصاصی طلاب و…
اثر بخشی وب معنایی بر تسریع تعاملات آینده بشر به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ دکتر محمدحسین عامری مهاباد با اشاره به تاریخچه وب معنایی Semantic Web بیان کرد: هر طبقهبندی که در موضوع هستیشناسی یا آنتولوژی…
۱۳ تکنیک اقناع موثر در برنامه زندگی پس از زندگی به گزارش خبرنگار دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ در ادامه برگزاری نشستهای تخصصی با موضوعات مختلف علمی پژوهشی، نشست تخصصی اقناع موثر در برنامههای تلویزیونی، «مطالعه موردی برنامه زندگی…
عارضه علم گریزی، وارونگی ارزشها و دگرگونی هویت به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه؛ دکتر حمیدرضا حسینی دانا، استاد اقتصاد رسانه دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه طی یادداشتی با عنوان عارضه علم گریزی، وارونگی ارزشها…
نشست تخصصی اقناع موثر در برنامههای تلویزیونی«مطالعه موردی برنامه زندگی پس از زندگی» برگزار میشود به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه، نشست تخصصی اقناع موثر در برنامههای تلویزیونی،«مطالعه موردی برنامه زندگی پس از زندگی» از سوی انجمن علمی دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه…
مدیر روابط عمومی باید با شفافیت پاسخگو باشد به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه؛ قربانعلی تنگشیر مهمان ویژه کلاس درس متفاوت که در کافه اتفاق با حضور دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب…
برنامه زندگی پس از زندگی، برنامهای با محتوای علمی است به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه؛ عباس موزون مجری و محقق توانمند برنامه زندگی پس از زندگی در نشستی صمیمی در قالب کلاس درس مدیریت روابط عمومی که…
نگاه امام خمینی (ره) به رسانه ابزاری برای انتقال صحیح پیام استقلال، آزادی بود به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ حجتالاسلام والمسمین سید محمدرضا نواب در پاسخ به سوالی درباره دیدگاه امام خمینی (ره) نسبت به رسانه گفت: ایشان همیشه به رسانه…
رابطه سواد هوش مصنوعی با سواد رسانهای به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه؛ دکتر محمدمهدی فتورهچی در خصوص سواد هوش مصنوعی و ارتباطش با سواد رسانهای گفت: یکی از معیارهای مهم مواجهه با فناوریهای نوین، سواد…
بدون مدیریت دانش، مدیریت خبر جنبه عملیاتی پیدا نمیکند به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه؛ دکتر محمد حسین عامری مهاباد در پاسخ به سوالی درباره نقش مدیریت دانش در مدیریت خبر گفت: مدیریت دانش لایهای فراتر از…
اهمیت آموزش سواد رسانهای به دانشجویان و تاثیر آن بر انگیزش تحصیلی به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه ؛ محمد نجفی زالی،دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه در مقالهای به بررسی اهمیت آموزش سواد رسانهای به دانشجویان و تاثیر آن بر انگیزش…
آینده را فناوریهای نوظهور تشکیل میدهد به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه، با سخنرانی وبیناری پروفسور علی اکبر جلالی، نشست تخصصی تحولات نوین فضای مجازی (متاورس و هوش مصنوعی) و آینده آموزش عالی از…