۱۳ تکنیک اقناع موثر در برنامه زندگی پس از زندگی

به گزارش خبرنگار دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات مختلف علمی پژوهشی، نشست تخصصی اقناع موثر در برنامه‌های تلویزیونی، «مطالعه موردی برنامه زندگی…

نشست تخصصی اقناع موثر در برنامه‌های تلویزیونی«مطالعه موردی برنامه زندگی پس از زندگی» برگزار می‌شود

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه، نشست تخصصی اقناع موثر در برنامه‌های تلویزیونی،«مطالعه موردی برنامه زندگی پس از زندگی» از سوی انجمن علمی دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه…

مدیر روابط عمومی باید با شفافیت پاسخگو باشد

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه؛ قربانعلی تنگشیر مهمان ویژه کلاس درس متفاوت که در کافه اتفاق با حضور دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب…

رابطه سواد هوش مصنوعی با سواد رسانه‌ای

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه؛ دکتر محمدمهدی فتوره‌چی در خصوص سواد هوش مصنوعی و ارتباطش با سواد رسانه‌ای گفت: یکی از معیارهای مهم مواجهه با فناوری‌های نوین، سواد…

آینده را فناوری‌های نوظهور تشکیل می‌دهد

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه، با سخنرانی وبیناری پروفسور علی اکبر جلالی، نشست تخصصی تحولات نوین فضای مجازی (متاورس و هوش مصنوعی) و آینده آموزش عالی از…
صفحه 14 از 19 صفحه
1 12 13 14 15 16 19