ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، در چکیده مقاله علمی پژوهشی The necessity of creative media industries in media organizations «ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان…
نشست «کار با ابزارهای هوش مصنوعی برای پژوهش» برگزار میشود به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات در ادامه سلسله نشستهای لبه دانش، نشست «کار با ابزارهای هوش مصنوعی برای پژوهش» با حضور و…
دیپلماسی فرهنگی ابزار برندسازی ملی است به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات،نشست «برندسازی ملی» در ادامه سلسله نشستهای لبه دانش به همت انجمن علمی دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات با ارائه دکتر حجت…
نشست «برندسازی ملی» برگزار میشود به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، در ادامه نشستهای لبه دانش نشست «برندسازی ملی» با ارائه دکتر حجت نیکی ملکی، مدرس دانشگاه به همت انجمن علمی دانشکده علوم…
ایران هیچ ابزاری برای اعمال حاکمیت بر پلتفرمهای خارجی ندارد به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، مهندس محسن غفاری، مدیرعامل پلتفرم بومی ایتا در ادامه سلسله نشستهای لبه دانش که با موضوع چالشها و مشکلات پیش روی پیامرسانها…
بررسی مقایسه ای رویکرد اخبار اقتصادی دو روزنامه الصباح و الصباح الجدید در مورد روابط اقتصاد محور ایران و عراق به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ جلسه دفاع از رساله با ارائه دانشجو هاشم محمد نایل با موضوع بررسی مقایسهای رویکرد اخبار اقتصادی دو روزنامه الصباح و الصباح…
نشست چالشها و مشکلات پیش روی پیامرسانها و سکوهای ایرانی برای بینالمللی شدن برگزار میشود به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، چالشها و مشکلات پیش روی پیامرسانها و سکوهای ایرانی برای بینالمللی شدن در ادامه سلسله نشست های لبه دانش با ارائه مهندس…
تحلیل گفتمان مطبوعاتی در روابط منطقهای عراق پس از سال ۲۰۰۳ به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛جلسه دفاع از رساله با ارائه احمد کاظم حسن الطائی دانشجو مقطع دکتری با موضوع تحلیل گفتمان مطبوعاتی نسبت به روابط منطقهای عراق…
بازنگری در ساختار تولید و پخش سیما با هدف ارتقای مرجعیت رسانه ملی به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ دانشجو سمیه حمدی،دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت رسانه، از پایان نامه خود با موضوع بازنگری در ساختار تولید و پخش سیما با…
موضوع درآمدزایی و اقتصاد جزء لاینفک صنعت رسانه است به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات سلسله نشست علمی لبه دانش با موضوع «اقتصاد رسانه بارویکرد اقتصاد فردی در رسانه» و با حضور…
نشست «اقتصاد رسانه بارویکرد اقتصاد فردی در رسانه» برگزار میشود به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات سلسله نشست علمی لبه دانش با موضوع «اقتصاد رسانه بارویکرد اقتصاد فردی در رسانه» و با حضور…
اعتماد به رسانه ملی بالاتر از رسانههای دیگر است به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب؛ نشست تخصصی شیوههای سنجش مخاطب و افکارسنجی در رسانه ملی از سلسله…