به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات ،به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلاماللهعلیها| غدیر خم، واقعهای سرنوشتساز در تاریخ اسلام، نه تنها مسیر آینده مسلمانان، بلکه سرنوشت…
به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات ،دکتر سیدرضا سجادی نژاد ،معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده گفت:فرایند مصاحبه دکتری(Ph.D ) رشته مدیریت رسانه و اطلاعات، بعد از اعلام نتایج…
به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات ،در ادامه کرسیهای علمی ترویجی معاونت پژوهشی در دومین جلسه از دوره جدید این جلسات علمی در سال ۱۴۰۳ که در سالن…
به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات ، مقاله تغییر الگوی استنباط در فقه رسانه تالیف حجتالاسلام والمسلمین دکتر علی نهاوندی، استاد دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات دانشگاه…
به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات ، نشست کارکردهای هوش مصنوعی مولد در قالب سلسله نشستهای لبه دانش به همت دانشکده علوم اجتماعی،رسانه و ارتباطات با ارائه دکتر…
به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات ، دکتر سیدمرتضی اسماعیلی طبا مدیر گروه مدیریت رسانه و دبیر سومین نشست از سلسله نشست های تخصصی لبه دانش با موضوع…
به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،رسانه و ارتباطات ،مقاله دکتر هاتف پوررشیدی علیبیگلو ،عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی،رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب با عنوان A critical study on…
به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات ، سومین نشست از سلسله نشست های تخصصی لبه دانش با موضوع «کنشگری موثر در عرصه فیلمنامه و فیلم» به همت دانشکده…
به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، دکتر سید مرتضی اسماعیلی طبا مدیر گروه مدیریت رسانه و دبیر نشست تخصصی «ظرفیت و وضعیتشناسی تولید و انتشار بازیهای دیجیتالی در…
به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ حجتالاسلام والمسمین دکتر سید محمدرضا نواب با اشاره به نقش و جایگاه رسانهها در انتقال تفکر و اندیشههای امام خمینی (ره)گفت: توجه…
به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات ،به همت دانشکده علوم اجتماعی،رسانه و ارتباطات؛ نشست تخصصی ظرفیت و وضعیتشناسی تولید و انتشار بازیهای دیجیتالی در ایران با ارائه دکتر…
دکتر اسماعیلی طبا نداشتن استراتژی رسانهای را یکی از نقاظ ضعف برشمرد و گفت: در ساعات اولیه حادثه با اخبار ضد و نقیضی که ارائه دادیم نتوانستیم مدیریت افکار مخاطبان…