با حضور رئیس دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه؛

نشست بررسی ابعاد و خاستگاه رسانه‌ای غرب از هتک ساحت قدسی قرآن کریم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار:

نشست بررسی ابعاد و خاستگاه رسانه‌ای غرب از هتک ساحت قدسی قرآن کریم از سلسله نشست‌های تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب با حضور نظریه پردازان علوم قرآنی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه؛ استمرار رویکرد غرب در هتک حرمت به ساحت قرآن کریم از سوئد، دانمارک تا هلند و ایجاد شوهای رسانه‌ای قرآن سوزی و… بخشی از واکنش تمدنی غرب به اعجاز بیان و جاذبه روز افزون این معجزه جاوید است که در نشستی با عنوان «بررسی ابعاد و خاستگاه رسانه‌ای غرب از هتک ساحت قدسی قرآن کریم» با حضور نظریه پردازان علوم قرآنی و رسانه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این نشست از سلسله نشست‌های تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب با حضور نظریه پردازان، حجت الاسلام دکتر سید محمدرضا نواب، رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب و عضو هیئت مدیره انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه و حجت الاسلام دکتر سید محمد نقیب، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، رئیس کمیسیون قرآن و علوم انسانی مجمع علوم انسانی اسلامی یکشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۲ماه از ساعت ۱۰ تا در ۱۲ در موسسه فرهنگی راسخون واقع در ۷۵ متری عمار یاسربرگزار می‌شود.

پخش زنده این نشست از طریق آپارات پرتال فرهنگی راسخون به نشانی اینترنتی https://www.aparat.com/www.rasekhoon.net قابل دریافت است.

شایان ذکر است سوالات از نظریه پردازان این نشست در قالب فراخوان گردآوری شده است.

مطالب مشابه