راجع به زبان کنکور دکتری چه میدانید؟ به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه؛ علاوه بر تأثیر درس زبان در نمره تراز و رتبه داوطلبان آزمون دکتری، زبان انگلیسی از جمله مباحثی است که در مصاحبه شفاهی…
مروری بر سخنان امام خمینی(ره) درباره اهمیت عزاداری محرم به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه و به نقل از پرتال امام خمینی(ره)، محرم ماهی است که عدالت در مقابل ظلم و حق در مقابل باطل قیام کرده و…
چرا آموزش سواد رسانه اهمیت دارد؟ به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه، دکتر محمدحسین عامری مهاباد ،پژوهشگر و کارشناس رسانه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا آموزش سواد رسانهای اهمیت دارد؟ گفت:رسانهها بیش…
مهمترین اولویت علمی و فناوری کشور هوش مصنوعی است به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه،به نقل از ایرنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی روز پنجشنبه در آیین افتتاح رویداد تبادل فناوری اطلاعات در حوزه علوم و فرهنگ اسلامی در…
پیامبر گرامی اسلام(ص) اسوه اطلاعرسانی بیمنت و روابطعمومی دلسوزانه به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه، حجتالاسلام والمسلمین بصیر سلحشور، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه با اشاره به تلاش انبیا برای هدایت مردم بیان کرد: انبیا از حقایقی…
پلتفرم کلابهاوس؛ تهدیدها و فرصتها به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه، سیداحمدرضا احمدپور، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه در یادداشتی با عنوان پلتفرم کلابهاوس؛ تهدیدها و فرصتها نوشت:کلابهاوس از تازهترین پلتفرمهای شبکههای اجتماعی پربازدید…
پایان نیم سال دوم تحصیلی دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه به گزارش دانشکده رسانه و ارتباطات؛ دکتر سید رضا سجادی نژاد، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده اظهار کرد:«بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده از سوی معاونت آموزشی دانشکده، فعالیت علمی…
دانشگاه ادیان و مذاهب از میان طلاب و روحانیون سراسر کشور دانشجو میپذیرد حجت الاسلام جعفر فخرآذر مدیرکل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب با اعلام خبر برگزاری آزمون اختصاصی طلاب و روحانیون سراسر کشور در مقطع کارشناسی ارشد گفت: آزمون اختصاصی طلاب و…
اثر بخشی وب معنایی بر تسریع تعاملات آینده بشر به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ دکتر محمدحسین عامری مهاباد با اشاره به تاریخچه وب معنایی Semantic Web بیان کرد: هر طبقهبندی که در موضوع هستیشناسی یا آنتولوژی…
۱۳ تکنیک اقناع موثر در برنامه زندگی پس از زندگی به گزارش خبرنگار دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ در ادامه برگزاری نشستهای تخصصی با موضوعات مختلف علمی پژوهشی، نشست تخصصی اقناع موثر در برنامههای تلویزیونی، «مطالعه موردی برنامه زندگی…
عارضه علم گریزی، وارونگی ارزشها و دگرگونی هویت به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه؛ دکتر حمیدرضا حسینی دانا، استاد اقتصاد رسانه دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه طی یادداشتی با عنوان عارضه علم گریزی، وارونگی ارزشها…
نشست تخصصی اقناع موثر در برنامههای تلویزیونی«مطالعه موردی برنامه زندگی پس از زندگی» برگزار میشود به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه، نشست تخصصی اقناع موثر در برنامههای تلویزیونی،«مطالعه موردی برنامه زندگی پس از زندگی» از سوی انجمن علمی دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه…