با ارائه معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده؛

وبینار تخصصی معرفی رشته‌های دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه برگزار شد

تاریخ انتشار:

وبینار تخصصی معرفی رشته‌های دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات با هدف آشنایی بیشتر با رشته‌های ارائه شده در دانشکده و پاسخگویی به سوالات داوطلبان و علاقه‌مندان به تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با ارائه دکتر سیدرضا سجادی نژاد ، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه،دکتر سیدرضا سجادی‌نژاد در وبینار تخصصی، به معرفی رشته های  اختصاصی دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، شامل دکتری مدیریت رسانه ،کارشناسی ارشد رشته های مدیریت رسانه ،علوم ارتباطات اجتماعی، جامعه‌شناسی، جامعه‌شناسی فرهنگ و  مدیریت پرداخت و به سوالات داوطلبان و علاقه‌مندان در خصوص انتخاب رشته و شرایط پذیرش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پاسخ داد.

داوطلبان آزمون اختصاصی طلاب در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب با شرکت در این وبینار ضمن آشنایی بیشتر با رشته‌های اختصاصی این دانشکده سوالات آموزشی خود از معاون آموزشی وپژوهشی دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات را به صورت مستقیم مطرح کردند.

شایان ذکر است آزمون اختصاصی مقطع دکتری ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ و آزمون مقطع کارشناسی ارشد ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ در قم و مشهد برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه