حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در پیامی تاکید کرد؛

عملیات وعده صادق نقطه‌ عطف مواجهه‌ مسلمانان با رژیم غاصب اسرائیل بود

تاریخ انتشار:

حفظ و تقویت این انسجام و پرهیز از زنده‌کردن نقارها و نزاع‌های کهنه، چه در سطح داخلی و چه در عرصه‌ی جهان اسلام، را می‌توان از مهم‌ترین وظائف همگان به‌ویژه نخبگان فکری و سیاسی دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب طی پیامی از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی تقدیر کرد.

متن پیام ایشان به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«وَلَمَنِ انْتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولَٰئِكَ مَا عَلَيْهِمْ مِنْ سَبِيلٍ»

اگر طوفان الاقصی نقطه‌ی عطفی در احیای مسئله‌ی فلسطین و ممانعت از طراحی‌های معطوف به رسمیت‌دادن به رژیم صهیونیستی بود، عملیات اعجاب‌برانگیز و هوشمندانه‌ی وعده صادق نقطه‌ی عطفی در مواجهه‌ی مسلمانان با رژیم غاصب اسرائیل و حامیان غربی‌اش بود. برای این عملیات که رسماً و درظاهر، انتقام ایران از حملات پیاپی رژیم اشغالگر، و به‌واقع، حمایت از آرمان فلسطین بود، دستاوردهای مهمی را می‌توان برشمرد، ازجمله، شکستن مهابت دروغین این رژیم و افسانه‌ی شکست‌ناپذیری‌اش و نیز کاستن فشار از گرده‌ی مردم مقاومِ غزه، اما از نگاهی دیگر، مهم‌ترین دستاورد مشترک این عملیات و طوفان‌الاقصی، انسجام دوباره‌ی امت اسلامی از راه زدوده‌شدن برخی کدورت‌ها و سوء تفاهم‌ها و نیز تمرکز بر دشمن مشترک و آرمان مقبولِ همگان بود. این انسجام را می‌توان در داخل کشور و درمیان جریان‌های گوناگونِ هوادار انقلاب و نظام هم یافت و نشان داد. حفظ و تقویت این انسجام و پرهیز از زنده‌کردن نقارها و نزاع‌های کهنه، چه در سطح داخلی و چه در عرصه‌ی جهان اسلام، را می‌توان از مهم‌ترین وظائف همگان به‌ویژه نخبگان فکری و سیاسی دانست.
اینجانب ضمن تقدیر از عزم و دقت عملِ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ضربه‌ای قاطع و حساب‌شده بر هیمنه‌ی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل وارد کردند، از خدای بزرگ، عزت و سلامت فرماندهی کل قوا و سرافرازی همیشگیِ ملت ایران و همه‌ی ملل مسلمان را مسئلت می‌نمایم.

سید ابوالحسن نواب

مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب

مطالب مشابه