نشست اعضای هیئت علمی دانشکده با رئیس هیئت امنا دانشگاه

جلسه گردهمایی و هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی دانشکده ادیان با رئیس هیئت امنای دانشگاه

تاریخ انتشار:

در روز پنجشنبه، 24 اسفند ماه 1401 ساعت 12:45 جلسه‌ اعضای هیئت علمی دانشکده ادیان با حضور جناب حجه الاسلام و المسلمین حاج سید ابوالحسن نواب (زیدعزه)، رئیس هیئت امنای دانشگاه، در سالن صدر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، جناب آقای دکتر سهرابی فر، رئیس محترم دانشکده ادیان، به ارائه گزارشی از عملکرد دانشکده در سال تحصیلی جاری پرداختند. ایشان در این گزارش به اهم دستاوردهای دانشکده، از جمله کسب مجوز رشته های جدید، ارائه آماری از دانشجویان فارغ التحصیل غیرایرانی، ظرفیت سنجی کارهای انجام شده برای پذیرش دانشجویان در دوره تحصیلات تکمیلی ایرانی و خارجی و… اشاره کردند و همچنین برنامه های آتی دانشکده را برشمردند.

پس از ارائه گزارش عملکرد دانشکده، جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نواب به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان در سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده، بر نقش مهم این دانشکده تأکید و از تأسیس رشته های جدید و کاربردی در آن استقبال کردند. ایشان همچنین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مسائل جاری و پیش روی دانشگاه پرداختند.

در ادامه جلسه، اعضای هیئت علمی دانشکده ادیان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل مختلف دانشکده و دانشگاه پرداختند. در این بخش، بحث‌ها و گفتگوهای سازنده‌ای بین اعضای هیئت علمی و رئیس هیئت امنای دانشگاه صورت گرفت و پیشنهاد تشکیل کارگروه‌های علمی از سوی دکتر مفتاح از اعضای هیئت علمی دانشکده با استقبال جمع مواجه شد و مقرر گردید که پیگیری‌های لازم در خصوص آن صورت گیرد.

در پایان همه اعضا، این جلسه را فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و گفتگو برشمردند و بر استمرار آن به جهت هم‌افزایی علمی بین اعضا تأکید کردند.

مطالب مشابه