رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد؛

جهان تشنه عدالت و شناخت صحیح آموزه‌های دینی و مذهبی است

تاریخ انتشار:

جهان تشنه عدالت و شناخت صحیح آموزه‌های دینی و مذهبی است و ما باید زیبایی‌های دین و دینداری را بیان کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ جمعی از علما و فضلای کشور هندوستان با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب،ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب دیدار و گفت‌وگو کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان هندی بیان کرد: در طول تاریخ ریشه‌های مستحکم تاریخی ،فرهنگی و دینی، دو ملت بزرگ ایران و هند را به هم پیوند داده است.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود؛ شناخت واقعی ادیان و مذاهب یکی از ضرورت‌های دنیای امروز است و بسیاری از ریشه‌های جنگ‌ها و اختلافات دینی و مذهبی به جهت عدم شناخت از یکدیگر و نداشتن روحیه گفت‌وگو و تعامل است.
وی با اشاره به رسالت دانشگاه ادیان و مذاهب اضافه کرد؛ جهان تشنه عدالت و شناخت صحیح آموزه‌های دینی و مذهبی است و ما باید زیبایی‌های دین و دینداری را بیان کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با دعوت از محققین و پژوهشگران و اندیشمندان برای حضور در ایران و دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد؛ هرساله میزبان هیئت‌های مختلف از سراسر جهان در دانشگاه ادیان و مذاهب هستیم و امیدواریم این ارتباطات باعث گسترش صلح در جهان گردد.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد؛ ما در این دانشگاه با بررسی دقیق نیاز‌های واقعی و ضروری جهان،با تاسیس رشته‌های مختلف در یک فضای آکادمیک میزبان دانشجویانی از سراسر جهان هستیم.
در ادامه این دیدار علما و فضلای کشور هندوستان با بیان نیاز‌ها و مباحث آموزشی مورد نیاز این کشور، گزارشی از فعالیت‌های مراکز علمی تحت اشراف خود ارائه کردند.

مطالب مشابه