مردم امروز می خواهند فالوئرها و ممبرهای یک دین و آیین باشند، نه پیرو محمد علی خرمی مشکانی: گسترش ارتباطات، فضای تبلیغی جدیدی را پیش روی ادیان قرار داده است. امروزه همه ادیان و و مذاهب تلاش می کنند از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای تبلیغ و…
بازدید دانشجویان مدیریت رسانه از رسانه ملی بازدید از صدا و سیمای مرکز به همت و همکاری استاد گرامی و محترم دکتر خجسته، سه شنبه 10 دی ماه 98» پیامی که برای نخستین بار در گروه مدیریت…
انسان در رسانه هنر گفت وگو را یاد می گیرد به گزارش روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، استاد محمود مختاریان از پیشکسوتان عرصه رسانه در نشست علمی «رسانه؛ قدرت ملی» با اشاره به دورههای تاریخی بشر گفت: بشر تا…
سرپرست دانشکده رسانه و ارتباطات منصوب شد رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب طی حکمی حجتالاسلام والمسلمین سید محمدرضا نواب را به سمت سرپرست دانشکده رسانه و ارتباطات منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجتالاسلام والمسلمین سید…