نشست چالشها و مشکلات پیش روی پیامرسانها و سکوهای ایرانی برای بینالمللی شدن برگزار میشود به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، چالشها و مشکلات پیش روی پیامرسانها و سکوهای ایرانی برای بینالمللی شدن در ادامه سلسله نشست های لبه دانش با ارائه مهندس…
تحلیل گفتمان مطبوعاتی نسبت به روابط منطقهای عراق پس از سال ۲۰۰۳ به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛جلسه دفاع از رساله با ارائه احمد کاظم حسن الطائی دانشجو مقطع دکتری با موضوع تحلیل گفتمان مطبوعاتی نسبت به روابط منطقهای عراق…
بازنگری در ساختار تولید و پخش سیما با هدف ارتقای مرجعیت رسانه ملی به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ دانشجو سمیه حمدی،دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت رسانه، از پایان نامه خود با موضوع بازنگری در ساختار تولید و پخش سیما با…
موضوع درآمدزایی و اقتصاد جزء لاینفک صنعت رسانه است به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات سلسله نشست علمی لبه دانش با موضوع «اقتصاد رسانه بارویکرد اقتصاد فردی در رسانه» و با حضور…
نشست «اقتصاد رسانه بارویکرد اقتصاد فردی در رسانه» برگزار میشود به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات سلسله نشست علمی لبه دانش با موضوع «اقتصاد رسانه بارویکرد اقتصاد فردی در رسانه» و با حضور…
اعتماد به رسانه ملی بالاتر از رسانههای دیگر است به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب؛ نشست تخصصی شیوههای سنجش مخاطب و افکارسنجی در رسانه ملی از سلسله…
ارزیابی کمپین رسانهای وزارت کشور عراق برای مقابله با رسانههای منفی بر اساس مدل SWOT به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛جلسه دفاع از رساله با موضوع ارزیابی کمپین رسانهای وزارت کشور عراق برای مقابله با رسانههای منفی بر اساس مدل SWOT (تقییم الحملة…
نشست شیوههای سنجش مخاطب و افکار سنجی در رسانه ملی برگزار میشود به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، در ادامه سلسله نشستهای تخصصی لبه دانش، نشست شیوههای سنجش مخاطب و افکار سنجی در رسانه ملی با ارائه دکتر محسن شاکری…
استعارهسازی و نمادسازی؛ جنگ سخت رسانهای علیه گروهک تروریستی اسرائیل به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات،حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجید مبینی مقدس ،مدیر گروه علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب در یادداشتی با عنوان «استعارهسازی و نمادسازی؛…
نظریه ارتباط عفیفانه بر اصل روابط انسانی و اجتماعی استوار است به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به نقل از دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ به همت دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، نشست علمی لبه دانش با موضوع سیاستگذاری حجاب…
سلسله نشستهای علمی لبه دانش برگزار میشود به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات سلسله نشست علمی لبه دانش با موضوع «سیاست گذاری حجاب در ایران بر مبنای نظریه ارتباط عفیفانه…
نقش و جایگاه فرهنگ سازمانی در مدیریت استراتژیک به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ دکتر سید مرتضی اسماعیلی طبا در پاسخ به سوالی درباره نقش و جایگاه فرهنگ سازمانی در مدیریت استراتژیک گفت: فرهنگ سازمانی یعنی…