تحلیل گفتمان مطبوعاتی در روابط منطقهای عراق پس از سال ۲۰۰۳ به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛جلسه دفاع از رساله با ارائه احمد کاظم حسن الطائی دانشجو مقطع دکتری با موضوع تحلیل گفتمان مطبوعاتی نسبت به روابط منطقهای عراق…
بازنگری در ساختار تولید و پخش سیما با هدف ارتقای مرجعیت رسانه ملی به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ دانشجو سمیه حمدی،دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت رسانه، از پایان نامه خود با موضوع بازنگری در ساختار تولید و پخش سیما با…
موضوع درآمدزایی و اقتصاد جزء لاینفک صنعت رسانه است به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات سلسله نشست علمی لبه دانش با موضوع «اقتصاد رسانه بارویکرد اقتصاد فردی در رسانه» و با حضور…
نشست «اقتصاد رسانه بارویکرد اقتصاد فردی در رسانه» برگزار میشود به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات سلسله نشست علمی لبه دانش با موضوع «اقتصاد رسانه بارویکرد اقتصاد فردی در رسانه» و با حضور…
اعتماد به رسانه ملی بالاتر از رسانههای دیگر است به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب؛ نشست تخصصی شیوههای سنجش مخاطب و افکارسنجی در رسانه ملی از سلسله…
ارزیابی کمپین رسانهای وزارت کشور عراق برای مقابله با رسانههای منفی بر اساس مدل SWOT به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛جلسه دفاع از رساله با موضوع ارزیابی کمپین رسانهای وزارت کشور عراق برای مقابله با رسانههای منفی بر اساس مدل SWOT (تقییم الحملة…
نشست شیوههای سنجش مخاطب و افکار سنجی در رسانه ملی برگزار میشود به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، در ادامه سلسله نشستهای تخصصی لبه دانش، نشست شیوههای سنجش مخاطب و افکار سنجی در رسانه ملی با ارائه دکتر محسن شاکری…
استعارهسازی و نمادسازی؛ جنگ سخت رسانهای علیه گروهک تروریستی اسرائیل به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات،حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجید مبینی مقدس ،مدیر گروه علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب در یادداشتی با عنوان «استعارهسازی و نمادسازی؛…
نظریه ارتباط عفیفانه بر اصل روابط انسانی و اجتماعی استوار است به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به نقل از دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ به همت دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، نشست علمی لبه دانش با موضوع سیاستگذاری حجاب…
سلسله نشستهای علمی لبه دانش برگزار میشود به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات سلسله نشست علمی لبه دانش با موضوع «سیاست گذاری حجاب در ایران بر مبنای نظریه ارتباط عفیفانه…
نقش و جایگاه فرهنگ سازمانی در مدیریت استراتژیک به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ دکتر سید مرتضی اسماعیلی طبا در پاسخ به سوالی درباره نقش و جایگاه فرهنگ سازمانی در مدیریت استراتژیک گفت: فرهنگ سازمانی یعنی…
نشست سیاستگذاری حجاب در ایران برمبنای نظریه ارتباط عفیفانه در دوره جنگ معناسازی برگزار میشود به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،رسانه و ارتباطات، نشست تخصصی سیاستگذاری حجاب در ایران برمبنای نظریه ارتباط عفیفانه در ادامه سلسله نشست های لبه دانش با ارائه دکتر عبدالرسول علمالهدی عضو…