معاونت پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌کند:

نشست علمی با سخنرانی استادان عراقی

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان معاون پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگو با روابط عمومی، از برگزاری نشست علمی با حضور استادانی از دانشکده امام کاظم(ع) عراق خبر داد.

وی در این باره گفت: در راستای ارتقای سطح تعاملات علمی بین‌المللی و استفاده از ظرفیت‌های علمی ـ پژوهشی استادان دانشگاه‌های خارجی، سلسله نشست‌های علمی با حضور استادان مدعو از کشورهای گوناگون برگزار می‌گردد.

فرمانیان تأکید کرد: حضور اعضای هیئت علمی سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات فرهنگی، به‌ویژه دانشجویان عراقی، زمینه‌ساز تعاملات فرهنگی دو کشور، ارتقای سطح روابط علمی میان این دو دانشگاه و عملی‌سازی تبادل استاد و دانشجو می‌گردد.

معاون پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب هم‌چنین گفت: با توجه به عمق و گستردگی روابط فرهنگی با کشور عراق و بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده میان دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشکده امام کاظم(ع) عراق و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه و دعوت رسمی از سوی رئیس دانشگاه، نشستی علمی با حضور دو تن از استادان دانشکده امام کاظم(ع) عراق در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 بهمن‌ماه 1398 با موضوعات زیر برگزار می­گردد:

  1. دکتر صادق الساعدی

موضوع سخنرانی: العشق الاهی و معطیاته التربویه و الاجتماعیه

زمان: دوشنبه 14 بهمن 98 ساعت 13 تا 14

مکان: دانشگاه ادیان و مذاهب، سالن امام­ موسی صدر

  1. دکتر کریم کاظم

موضوع سخنرانی: التطرّف الدینی فی سیسیولوجیا الدینی

زمان: سه‌شنبه 15 بهمن 98 ساعت 13 تا 14

مکان: دانشگاه ادیان و مذاهب، سالن امام­ موسی صدر

مطالب مشابه