برگزاری جلسه پرسش و پاسخ؛

با حضور کاندیداهای محترم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

تاریخ انتشار:

در آستانه انتخابات 1402 با حضور برخی کاندیداهای محترم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی (از حوزه استان قم) جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با حضور کاندیداهای محترم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی (از حوزه استان قم)، جلسه پرسش و پاسخ با اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

در این جلسه بیان شد، تقارن انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با انتخابات مجلس شورای اسلامی این امید را ایجاد می‌کند که زمینه‌ی مشارکت بیشتری را برای مردم فراهم کند. همچنین حضور گسترده در انتخابات باعث تقویت امنیت کشور بوده و نمایندگان باید در شان مجلس شورای اسلامی و مردم آن شهر باشند.

وظایف نمایندگان مجلس در قانون تعیین شده‌است و نباید کاندیداها کارهای نمایشی انجام دهند زیرا این با انجام وظایف اصلی نمایندگی که مورد انتظار است تفاوت دارد. همچنین وقتی انتخابات با حضور سلیقه‌های مختلف و پرشور باشد به طور حتم کشور در حل مسائل داخلی و بین‌المللی موقعیت بهتری خواهد داشت.

 

مطالب مشابه