مصادف با نیمه ماه مبارک شعبان؛

ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) مبارک باد

تاریخ انتشار:

حلول نیمه شعبان، میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) بر همگان مبارک باد.

روابط عمومی دانشگاه، ضمن تبریک این عید بزرگ به تمام مسلمین جهان، به ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ادیان و مذاهب، از خداوند متعال  فرج و ظهور آن حضرت را برای نجات بشریت از ظلم و ستم و برقراری عدالت و صلح در جهان مسئلت می‌نماییم.

«الحَقُّ مَعَنا فَلَن یوحِشَنا مَن قَعَدَ عَنّا»

حق با ما است و باکی نیست که کسی از ما روی بگرداند.

(امام مهدی (عج)؛ الغیبه، طوسی، ص ۲۸۵)

پانزدهم شعبان روز میلاد خاتم الاوصیاء و یگانه منجی عالم بشریت است که زمین و زمان، ظهور او را به انتظار نشسته تا با شمیم آمدنش جانی دوباره گیرد و وعده های الهی را بر تحقق عدالت در سراسر عالم و پیروزی مستضعفان جهان را درک نمایند. انتظاری شیرین که ایمان به آن زمینه ای برای خودسازی و تکامل در مسیر تقوای الهی است. امید که با ظهور مبارک و حضور بی مثالش، جهان رنگ صلح و آرامش را در سایه عدل الهی ببیند.

بدین مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت قطب عالم امکان، دوازدهمین پیشوای شیعیان جهان، حضرت حجت بن الحسن العسکری (علیه السلام) ارواحنا له الفداء را به همه منتظران واقعی اش تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در ظهور آن حضرت و عزت و سربلندی همه آزادگان عالم را مسئلت می نماییم.

لازم به ذکر به همین مناسبت مراسم جشن نیمه شعبان در دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده‌های ایشان برگزار شد.

350a0851
350a0851
350a0856
350a0872
350a0874
350a0882-2
350a0886
350a0844-3

مطالب مشابه