سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد؛

امام خمینی(ره) در همه امور اساسی میزان را رای مردم می‌دانستند

تاریخ انتشار:

مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران ادعای دموکراسی در غرب و شعارهای پوشالی آن‌ها را به چالش کشیده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛دکتر رحمان بوالحسنی سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت و نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران بر دوپایه اسلام و مردم استوار است و در این نظام هم اسلام و هم جمهوریت نقش آفرین هستند.
دکتر بوالحسنی ادامه داد؛ از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام راحل بر نقش مردم در تعیین سرنوشت خود تاکید داشتند و در همه امور اساسی میزان را رای و نظر مردم می‌دانستند.
سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که با عهد و میثاقی که با امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب بسته‌اند وفادارند افزود: مردم پای نظامی که خود به پا کرده‌اند ایستاده‌اند و در بحبوحه‌های انقلاب وفاداری خود را به آرمان‌های امام و انقلاب و رهبری به منصه ظهور رسانده‌اند و مسلما کاستی‌هایی که هم اکنون وجود دارد کم کاری و زاویه گرفتن از آرمان‌های انقلاب و عدم تدبیر درست امور، توسط مسئولین بوده است و اینک وظیفه مسئولین است که با مدیریت درست و خدمت صادقانه و بدون منت به مردم که صاحبان اصلی این انقلاب هستند زمینه‌های حضور حداکثری آن‌ها در انتخابات را فراهم سازند.
این استاد دانشگاه تاکید کرد؛ انتخابات 11 اسفندماه یکی از مهمترین انتخاباتی است که دشمنان انقلاب اسلامی به آن چشم طمع دوخته‌اند و سعی دارند با ترفندهای مختلف مانع حضور حماسی مردم ایران اسلامی در این انتخابات شوند.
سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب خاطرنشان کرد؛ مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران ادعای دموکراسی در غرب و شعارهای پوشالی آن‌ها را به چالش کشیده است و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهانخوار تمام توان خود را به کار گرفته تا مانع تبدیل شدن ایران اسلامی به الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شود.
وی اظهار کرد؛ مظلومیت مردم غزه و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تمام هیمنیه مدعیان دروغین حقوق بشر را در هم شکسته است و مردم ایران به خوبی می‌دانند که دلسوز واقعی آن‌ها نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب است.
سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب با برجسته دانستن نقش دانشگاهیان در ایجاد روحیه امید در جامعه بیان کرد؛ در این مقطع حساس تاریخی که کل کفر در مقابل اسلام و مردم اسلامی صف کشیده‌اند نقش دانشگاهیان و نخبگان جامعه بسیار مهم و حیاتی می‌باشد و قشر فرهیخته باید با تبیین عالمانه شرایط کشور و منطقه، مکر و توطئه دشمنان را خنثی سازند.
دکتر رحمان بوالحسنی گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و بر حسب وظیفه دینی و ملی دانشگاهیان دانشگاه ادیان و مذاهب نیز همگام با مردم حق‌شناس ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر با اتحاد و همدلی برگ زرین دیگری را بر صفحات قطور انقلاب خواهند افزود.

مطالب مشابه