موضوعات پیشنهادی پایان نامه

تاریخ انتشار:

بسمه تعالی

موضوع پایان‌نامه، نشان دهنده گرایش علمی دانش پژوه و پیوند دهنده‌ی وی  به حوزه‌های مختلف پژوهش می‌باشد. دانشجویان می‌باید موضوع پایان‌نامه را از همان آغاز تحصیل در ذهن خود بپرورانند و در مورد آن به تحقیق و تفحص و رایزنی با استادان و محققان بپردازند. این امر در انجام بموقع و نیز تضمین کیفیت پایان‌نامه موثر خواهد بود.

از آنجا که انتخاب موضوع پایان‌نامه یکی از چالش‌های مهم و اصلی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد، گروه شیعه شناسی در نظر دارد در جلسات هفتگی خود، از اعضای هیئت علمی، جویای معرفی موضوعات مناسب برای پایان‌نامه و رساله بشود.

 در جلسه گروه شیعه شناسی مورخ  ۱ آذر ۱۳۹۹ دکتر محمد غفوری نژاد، عضو هیئت علمی دانشکده شیعه شناسی با ارائه «کلان پروژه بازشناسی و بازسازی مصادر نخستین احادیث اعتقادی» موضوعات جدیدی را برای دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد معرفی کردند. در این کلان پروژه حدود چهل موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری به همراه توضیحات لازم، روش کار، نمونه های انجام یافته از پایان نامه های دفاع شده، منابعی برای مطالعه و… ارائه شده است که برای دانشجویان علاقمند به حوزه مباحث حدیثی شیعه کارگشا خواهد بود.
ضمنا ایشان فایل این کلان پروژه را در اختیار دانشکده قرار دادند تا دانشجویان با مطالعه آن، اشراف کامل به بحث پیدا کنند و با آگاهی کامل موضوع مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
علاقه‌مندان به موضوعات این کلان پروژه جهت تبیین مسئله و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شبکه های اجتماعی با شماره 09354370935 با استاد ارتباط گرفته و مشورت نمایند. 
دانلود فایل کلان پروژه بازشناسی و بازسازی مصادر نخستین احادیث اعتقادی

کلیک 

مطالب مشابه