با سخنرانی شخصیت‌هایی از سه کشور برگزار می‌شود؛

وبینار «نقش مقاومت اسلامی در دفاع از اماکن مقدس شیعیان»

تاریخ انتشار:

در اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس؛ وبینار علمی «نقش مقاومت اسلامی در دفاع از اماکن مقدس شیعیان» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت اولین سالگرد شهادت فرماندهان پیروز مقاومت، سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و سردار حاج «ابومهدی المهندس» وبیناری علمی با عنوان «نقش مقاومت اسلامی در دفاع از اماکن مقدس شیعیان» برگزار می‌گردد.

 

این وبینار علمی با همکاری انجمن علمی فرق تشیع دانشگاه ادیان و مذاهب و خبرگزاری ابنا برگزار می‌شود و در آن شخصیت‌های علمی و سیاسی زیر از سه کشور ایران، عراق و سوریه به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابوالحسن نواب» رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و دبیر شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم السلام؛ با موضوع «حاج قاسم سلیمانی و مطالعات ادیان و مذاهب»

 

آیت‌الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)؛ با موضوع «مبانی جهاد و مقاومت در فقه اسلامی»؛

 

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «مهدی فرمانیان» کارشناس عالی فرقه‌های تکفیری و معاون پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب؛ با موضوع «مبانی تخریب اماکن مقدس در اندیشه تکفیری، و پاسخ به آن»؛

 

مهندس «نصر الشَمَّری» معاون دبیرکل و سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق؛ با موضوع «مقاومت اسلامی و دفاع از عتبات عالیات»؛

 

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «نبیل الحلباوی» تولیت بارگاه حضرت رقیه سلام الله علیها در سوریه؛ با موضوع «مقاومت اسلامی و دفاع از اماکن مقدس سوریه»؛

 

گفتنی است این وبینار علمی روز چهارشنبه دهم دی‌ماه 1399 ساعت 19 در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس زیر می‌توانند به صورت آنلاین این مراسم را مشاهده کنند:

 

https://online.urd.ac.ir/bbb-room/vebinar-feraghe

پس از وارد شدن به صفحه وبینار با آدرس بالا، عدد 123 را به عنوان کد دسترسی یا رمز عبور وارد نمایید و بر روی دکمه «پیوستن» کلیک کنید.

 

مطالب مشابه