بازدید ریاست دانشگاه از مناطق سیل زده استان لرستان

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 فروردین‌ماه 1398 با سفر به مناطق سیل‌زده استان لرستان، ضمن دلجویی از سیل‌زدگان از نحوه کمک‌رسانی و وضعیت این منطقه از نزدیک مطلع شد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب روز پنجشنبه 22 فرودین‌ماه در بدو ورود به شهر خرم‌آباد، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه خرم‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی، گزارشی از مناطق سیل‌زده و اقدامات انجام شده ارائه کرد. ریاست دانشگاه نیز ضمن تشکر از امام جمعه خرم‌آباد، از تلاش‌های ایشان در ایجاد فضای محبت و همدلی بین اقشار مختلف مردم و نهادهای خدمت‌رسان و امدادی حاضر در منطقه تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در سایه این همدلی، مشکلات هرچه سریع‌تر رفع و زندگی عادی به این مناطق بازگردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب هم‌چنین با حضرت آیت‌الله اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر نیز دیدار و درباره آسیب‌های وارده به حوزه‌های علمیه این منطقه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ریاست دانشگاه در ادامه، با حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت محترم آستان قدس رضوی در نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در استان لرستان دیدار کرد. در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین بیرانوند رئیس نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز حضور داشت.

نواب در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ایشان، از حضور وی در نخستین روزهای آغاز خدمت در مناطق سیل‌زده تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در ادامه سفر خود، روز جمعه با هیئت همراه رهسپار شهر پلدختر شد و با حضور در اداره تبلیغات اسلامی این شهر، با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پلدختر دیدار و گفت‌وگو کرد. سپس به بازدید از مناطق سیل‌زده پلدختر پرداخت.

وی در ادامه از حوزه‌های علمیه خواهران و برادران شهر پلدختر که تبدیل به مرکز جمع‌آوری و توزیع کمک‌های دولتی و مردمی به سیل‌زدگان شده است، بازدید و از نزدیک با نحوه امدادرسانی به مردم سیل‌زده آشنا شد. نواب هم‌چنین با طلاب اعزامی و مقیم این شهرستان که در حال خدمات‌رسانی به مردم بودند، به گفت‌وگو پرداخت.

ریاست دانشگاه و هیئت همراه در ادامه عازم نورآباد شدند و به همراه مسئولان این شهر، از مناطق سیل‌زده بازدید کردند.

گفتنی است در این سفر، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان عضو هیئت امنای مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین بیرانوند رئیس نمایندگی مرکز خدمات حوزه علمیه در استان لرستان و یزدان سهرابی نماینده دانشگاه ادیان و مذاهب در استان لرستان، ریاست دانشگاه را همراهی می‌کردند.

مطالب مشابه