خانواده آیت‌الله ربانی شیرازی در دیدار با رئیس دانشگاه ادیان…

پیش نشست همایش تجلیل از آیت الله ربانی شیرازی به زودی برگزار می شود

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب خانواده آیت‌الله ربانی شیرازی در دیدار با رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب از برگزاری پیش نشست همایش تجلیل از آیت‌الله ربانی شیرازی در آینده نزدیک خبر دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب در دیدار سه نفر از اعضای خانواده مرحوم آیت‌الله ربانی شیرازی (ره)، که در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور یافته بودند، ضمن استقبال از برگزاری همایش تجلیل از شخصیت و مقام آن عالم فقید از آمادگی دانشگاه برای هرگونه همکاری در این زمینه خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب با اشاره به مجاهدت‌های مرحوم آیت‌الله ربانی در پیش و پس از انقلاب اسلامی،‌ ایشان را از فعال‌ترین یاران امام خمینی (ره) خواند و از خاطره حضور خود به همراه ایشان در خدمت امام گفت.

آقای نواب با اشاره به فعالیت‌های مبارزاتی مرحوم آیت‌الله ربانی شیرازی در اوایل انقلاب، تشکیل حوزه‌ای از شورای انقلاب در شهر شیراز را از اقدامات مشترکش با آن عالم فقید خواند.

در این دیدار فرزند آیت‌الله ربانی شیرازی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، هدف از آن را بهره‌گیری از تجربیات و رهنمودهای حجت‌الاسلام والمسلمین نواب به‌عنوان یکی از همراهان آن عالم فقید در دوران انقلاب و به منظور برگزاری همایشی در تجلیل از مقام و شخصیت آن فقیه مجاهد اعلام کرد.

 

مطالب مشابه