بازدید رئیس مؤسسه قرآن و عترت ترکیه

تاریخ انتشار:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه ادیان و مذاهب و مؤسسه قرآن و عترت ترکیه به امضا رسید.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین شیرعلی بیات رئیس مؤسسه قرآن و عترت ترکیه و قاسم آلجان مدیر امور رسانه انجمن زینبیه استانبول روز سه‌شنبه دوازدهم آبان‌ماه 1394 ضمن حضور در دانشگاه، با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری قائم‌مقام ریاست دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

شیرعلی بیات در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه قرآن و عترت ترکیه پرداخت و سپس قائم‌مقام ریاست، ضمن معرفی فعالیتهای بین المللی دانشگاه، آمادگی دانشگاه را برای همکاری با دیگر مراکز دینی فعال در سراسر جهان اعلام کرد.

میهمانان سپس از کتابخانه دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

رئیس مؤسسه قرآن و عترت ترکیه هم‌چنین روز پنجشنبه چهاردهم آبان‌ماه 1394 با حضور مجدد در دانشگاه، در جلسه‌ای با حضور دکتر محمد جاودان معاونت پژوهش دانشگاه، آمادگی خود را برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه اعلام کرد.

در این جلسه مقدمات امضای تفاهم‌نامه برررسی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرعلی بیات سپس به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب ریاست دانشگاه رفت. ریاست دانشگاه آمادگی خود را برای توسعه همکاری با نهادها و مراکز علمی ترکیه اعلام کرد. در انتهای این دیدار تفاهم‌نامه همکاری بین دو مرکز به امضا رسید.

مطالب مشابه