گزارشی از سفر ریاست دانشگاه به مشهد مقدس

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب ریاست دانشگاه در سفر خود به مشهد مقدس در 6 و 7 تیرماه 1397 از مراکز دانشگاهی و علمی این شهر بازدید کرد.

وی در نخستین برنامه خود با حجت‌الاسلام والمسلمین وحدتی شبیری رئیس دانشگاه جامع رضوی دیدار کرد. در این دیدار که در راستای دو سفر رئیس دانشگاه جامع رضوی و هیئت همراه به دانشگاه ادیان و مذاهب صورت گرفت، درباره اجرای بندهای تفاهم‌نامه همکاری دو دانشگاه بحث و گفت‌وگو شد.

در دیگر دیدار،‌ ریاست دانشگاه با دکتر تهرانچی معاون علمی آستان قدس رضوی به گفت‌وگو نشست. در این دیدار درباره دوربعدی اجلاس دانشگاه‌های حوزوی بحث و تبادل نظر شد.

ریاست دانشگاه هم‌چنین با دکتر هاشمی مشاور عالی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد نیز دیدار کرد. در این دیدار که مدیرکل بین‌الملل دانشگاه فردوسی نیز حضور داشت درباره برگزاری دوره‌های مشترک کارشناسی ارشد و دکتری و جذب و تبادل دانشجوی داخلی و خارجی توافق صورت گرفت و تفاهم‌نامه‌ای در همین زمینه به امضا رسید.

دیدار با دکتر عبدخدایی دبیر علمی همایش امام رضا(ع) ‌و گفت‌وگوی ادیان دیگر برنامه ریاست دانشگاه در سفر به مشهد مقدس بود. در این دیدار درباره همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب در برگزاری این همایش گفت‌وگو شد.

مصاحبه با صداوسیمای مرکز خراسان رضوی آخرین برنامه ریاست دانشگاه بود. وی در این گفت‌وگو به معرفی دانشگاه و فعالیت‌ها و رویکردهای آن پرداخت.

گفتنی است در این برنامه‌ها حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر غفوری‌نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه نیز ایشان را همراهی می‌کردند.

مطالب مشابه