در دومین روز سفر به عراق؛

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با رهبر جریان حکمت ملی عراق دیدار کرد

تاریخ انتشار:

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه برنامه کاری خود در عراق با سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق دیدار و گفتگو در این کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در این دیدار ضمن تاکید بر این که پیوند دو ملت ایران و عراق بر اساس تاریخ، دین، فرهنگ و حسن همجواری می باشد گفت: استقلال، اقتدار، امنیت و پیشرفت مستمر عراق برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مطمئن هستیم زیر سایه مرجعیت این کشور و رهبران و دلسوزان، موفقیت‌های خوبی در انتظار ملت و دولت عراق خواهد بود.
وی همچنین با ارائه گزارشی،بین المللی سازی و جذب دانشجوی بین المللی کیفی را از اهداف برنامه راهبردی دانشگاه ادیان و مذاهب عنوان کرد و افزود:خوشحالیم از این که برادران و خواهران عراقی، دانشگاه ادیان و مذاهب را برای تحصیل انتخاب می کنند.
سید عمار حکیم نیز ضمن ابراز خرسندی از ملاقات مجدد با حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب گفت: عراق در سایه وحدت ملی و انسجام داخلی همه گروه‌های سیاسی و توجه به رهنمودهای مرجعیت عالیقدر از آینده درخشانی در چارچوب استقلال و عزت ملی برخوردار است.
رییس جریان حکمت اسلامی همچنین با تاکید بر گسترش روابط میان دانشگاه‌های عراق و دانشگاه ادیان و مذاهب از تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در ایجاد فضای علمی برای ادامه تحصیل دانشجویان عراقی تشکر کرد.

گفتنی است: در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی تسخیری معاون ارتباطات و امور بین الملل و دکتر علی محمدی عراقی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه نیز حضور داشتند.

 

مطالب مشابه