دیپلماسی فرهنگی ابزار برندسازی ملی است

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات،نشست «برندسازی ملی» در ادامه سلسله نشست‌های لبه دانش به همت انجمن علمی دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات با ارائه دکتر حجت…

نشست «برندسازی ملی» برگزار می‌شود

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، در ادامه نشست‌های لبه دانش نشست «برندسازی ملی» با ارائه دکتر حجت نیکی ملکی، مدرس دانشگاه به همت انجمن علمی دانشکده علوم…

بررسی مقایسه ای رویکرد اخبار اقتصادی دو روزنامه الصباح و الصباح الجدید در مورد روابط اقتصاد محور ایران و عراق

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات؛ جلسه دفاع از رساله با ارائه دانشجو هاشم محمد نایل با موضوع بررسی مقایسه‌ای رویکرد اخبار اقتصادی دو روزنامه الصباح و الصباح…
صفحه 2 از 407 صفحه
1 2 3 4 407