حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرطیاری قائم‌مقام ریاست دانشگاه:

نهم دی ماه نماد اتحاد و هم صدایی انقلابی ـ اسلامی

تاریخ انتشار:

در آستانه سالروز نهم دی‌ماه و روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت»، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرطیاری قائم‌مقام و معاونت فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب در سخنانی این روز را نماد اتحاد و هم‌صدایی انقلابی ـ اسلامی دانست و افزود: سال 88 با ظهور برخی تحرکات فتنه‌انگیز و آشکار شدن دوباره طمع دشمنان به در هم‌شکستن پایه‌های انقلاب اسلامی، موجب شد که تمامی امت ایران از هر جریان‌ و با هرگونه تفکر سیاسی به میدان آمده و یک‌صدا اقتدار جمهوری اسلامی را فریاد زنند.

معاونت فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب افزود: حضور آحاد ملت در نهم دی‌ماه سال 1388 ثابت کرد که ریشه‌های انقلابی که امام خمینی(ره) در سال 57 آغازگر آن بود، نه تنها هنوز شاداب و زنده است بلکه از گذشته مستحکم‌تر و عمیق‌تر گردیده است.

جعفرطیاری گفت: پیام نهم دی‌ماه برای مسئولین نظام و سیاست‌مداران، اتحاد و هم‌بستگی ملی بود و به آنان گوشزد کرد که اگرچه ممکن است در آرا و عقیده، اختلاف نظر وجود داشته باشد ولی در حفظ اصل نظام اسلامی، انقلاب، تمامیت ارضی و استقلال سیاسی، انسجام و هم‌صدایی ضرورتی انکارناپذیر است.

قائم مقام دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: دشمنان و بداندیشان جمهوری اسلامی از روز جوانه زدن نهال انقلاب تا امروز که درخت تنومد نظام اسلامی استوار است، در کمین انشقاق در انقلاب باشکوه اسلامی هستند. مهم‌ترین پیام نهم دی برای آنان بود و بدخواهان این بود که بار دیگر با این واقعیت روبه‌رو شدند که تمامی ملت و مسئولان این نظام مقدس، همیشه و همیشه و تا پای جان برای حفظ استقلال و ارزش‌های انقلابی میهن خود استوار ایستاده‌اند. 

مطالب مشابه