به مناسبت هفته معلم؛

استادان برگزیده دانشگاه ادیان و مذاهب تجلیل شدند

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در مراسمی که به مناسبت هفته معلم به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی در محل نمازخانه دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد، از استادان برگزیده دانشگاه تقدیر شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در سخنانی به جایگاه والای معلم اشاره کرد و گفت: هر مکتبی به دو رکن کتاب و معلم وابسته است. پیامبران نیز با کتاب خود شناخته می‌شدند.

وی افزود: باید قدر معلمان را دانست. معلم و کلاس یک جا نیست و گاهی شخصی در یک لحظه، گذرگاه یا مقطعی، معلم انسان می‌شود که درس او فراموش نمی‌شود. زندگی بدون تعلیم و تربیت و زندگی که پایه‌های آن درست طراحی نشود، هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری قائم‌مقام رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید حسن اسلامی اردکانی و حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدیان مشاور فرهنگی دانشگاه به اهدای لوح از استادان برگزیده دانشگاه ادیان و مذاهب تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر امیر جوان‌آراسته، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محسن فتاحی، دکتر رحمان بوالحسنی، دکتر وحید سهرابی‌فر، دکتر اعظم خوش‌صورت، دکتر مهدی لکزایی، دکتر نعیمه پورمحمدی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری، دکتر محمد شکری فومشی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب و استاد سید علی موسوی‌نژاد ازجمله استادانی بودند که در این مراسم از آنان تجلیل به عمل آمد.

مطالب مشابه