همزمان با ایام الله دهه فجر با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی؛

تاریخ انتشار:

همایش بین‌المللی نقش اندیشه‌های عرفانی امام خمینی رحمت الله علیه در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران با همکاری دانشکده عرفان و دفتر همکاری های علمی و بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همایش بین‌المللی نقش اندیشه‌های عرفانی امام خمینی رحمت الله علیه در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران با حضور سخنرانان داخلی و خارجی روز چهارشنبه پانزدهم بهمن‌ماه 1399 در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.

در ابتدای این همایش بین المللی پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی مد ظله العالی پخش می گردد. سپس اندیشمندان داخلی و خارجی به سخنرانی می پردازند.

سخنرانان این همایش عبارتند از:

ـ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با موضوع «تأثیر تصوف بر انقلاب کشورهای اسلامی»

ـ حضرت آیت‌الله حسن رمضانی از اساتید اخلاق و عرفان و از شاگردان برجسته آیت‌الله حسن‌زاده آملی و آیت‌الله جوادی آملی با موضوع «ولایت فقیه و ولایت عارف»

ـ جناب آقای نزار سُعیّد از علما و اندیشمندان لبنان با موضوع «تأثیر اخلاق و عرفان امام در شکل‌گیری جبهه مقاومت»

ـ حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جوادی آملی استاد حوزه و دانشگاه با موضوع «رابطه عرفان و سیاست»

ـ جناب آقای شفیق جرادی از علمای لبنان و رئیس معهد معارف حکمیه با موضوع «عرفان جهادی»

ـ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رضا الهی‌منش عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب با موضوع «رابطه حق و خلق در اندیشه‌های عرفانی حضرت امام(ره)»

ـ سرکار خانم دکتر فاطمه طباطبایی عضو هیئت علمی و مدیرگروه عرفان پژوهشکده امام خمینی(ره)  و عروس حضرت امام(ره) با موضوع «ضرورت و رسالت حکومت اسلامی در اندیشه عرفانی حضرت امام(ره)»

این همایش از ساعت 9 تا 12 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و حضور برای کلیه استادان و دانشجویان و علاقه‌مندان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آزاد می‌باشد.

گفتنی است علاقه مندان به حضور در این همایش به صورت مجازی می توانند از طریق ذیل اقدام کنند:

online.urd.ac.ir/bbb-room/adyan-webs

www.Instagram.com/international.urd.iran

 

 

 

مطالب مشابه