با امضای تفاهم‌نامه همکاری؛

آغاز همکاری های دانشگاه ادیان و مذاهب و پردیس فارابی

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی‌رضا محمدرضایی رئیس پردیس فارابی با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در این دیدار گفت: ما از همکاری علمی با همه مراکز علمی و دانشگاهی استقبال می‌کنیم. بسیاری از سرفصل‌های رشته‌های دایر در دانشگاه ادیان و مذاهب توسط مجموعه علمی دانشگاه ادیان و مذاهب نوشته شده است و این در سطح کشور بی‌نظیر است. حتی رشته‌هایی در دانشگاه ادیان و مذاهب مانند ادیان ابراهیمی و غیرابراهیمی دایر است که در هیچ‌یک از دانشگاه‌های دیگر یافت نمی‌شود.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که می‌توان بر روی آن برنامه‌ریزی کرد، طرح‌های مشترک پژوهشی است و ما آمادگی این همکاری را داریم.

رئیس دانشگاه پردیس فارابی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه پردیس فارابی گفت: بسیاری از رشته‌های دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان یک برند در فضای دانشگاهی مطرح است. می‌توان با راه‌اندازی کمیسیونی ظرفیت‌های همکاری دو دانشگاه بررسی شود. از جمله موضوعات مشترک می‌تواند برگزاری رشته‌های عربی و مترجمی زبان عربی باشد.

در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری به امضا رسید. گفتنی است این دیدار روز چهارشنبه نوزدهم آذرماه 1399 به انجام رسید.

شایان ذکر است دانشگاه پردیس فارابی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دانشگاه تهران بیش از پنجاه سال پیش در شهر قم به عنوان اولین دانشگاه راه‌اندازی شده است.

مطالب مشابه