تمدید شد؛

دوره آمادگی کارشناسی ارشد شیعه شناسی به زبان انگلیسی برگزار می شود

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد اصغری رئیس دانشکده زبان و فرهنگ ملل ضمن اعلام خبر کسب مجوز رشته کارشناسی ارشد شیعه‌شناسی به زبان انگلیسی در دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب مجوز رشته کارشناسی ارشد شیعه‌شناسی به زبان انگلیسی را کسب کرده است اما با توجه به این‌که این دروس این رشته به زبان انگلیسی تدریس خواهد شد، و ضرورت دارد دانشجویان از آمادگی لازم برای شرکت در کلاس را دارا باشند، از علاقه‌مندان ثبت‌نام اولیه صورت می‌گیرد.

وی افزود: پس از انجام پیش‌ثبت‌نام، مصاحبه و دوره تمهیدی زبان انگلیسی برگزار می‌شود. داوطلبانی که بتوانند از این مرحله نیز سربلند بیرون آیند، در آزمون اختصاصی ورودی دانشگاه ادیان و مذاهب شرکت و به عنوان دانشجو پذیرش می‌شوند و از مهرماه 1400 تحصیل خود را در رشته کارشناسی ارشد شیعه‌شناسی به زبان انگلیسی آغاز می‌کنند.

اصغری گفت: تسلط به زبان انگلیسی، قبولی در مصاحبه علمی، موفقیت در دوره تمهیدی زبان انگلیسی، قبولی در ازمون کتبی از جمله شرایط پذیرش به عنوان دانشجو در این رشته می‌باشد.

وی هم‌چنین به مزایای این دوره اشاره کرد و گفت: دریافت مدرک معتبر کارشناسی ارشد، بهره‌مندی از اساتید مجرب، آشنایی با متون تخصصی در حوزه شیعه‌شناسی با تمرکز بر کتب و مقالات مستشرقان در این حوزه و استفاده از ممتازین دوره به عنوان استاد، پژوهشگر و مبلغ در حوزه بین‌الملل از جمله مزایای شرکت در این دوره است.

رئیس دانشکده زبان و فرهنگ ملل یادآور شد مهلت ثبت‌نام در این دوره، 25 آبان تا 30 آذرماه 1399 است. زمان مصاحبه، 11 دی‌ماه و شروع دوره، پنجشنبه 18 دی‌ماه 1399 خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر از ساعت 10 تا 12 صبح با شماره 025-32802610 داخلی 208 تماس حاصل نمایند.

 

برای ثبت نام، کلیک کنید

مطالب مشابه