رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب خبر داد:

دوره های مختلف نویسندگی برگزار می شود

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگویی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه شیوه‌های مطالعه، پژوهش و نگارش در فعالیت‌های علمی و آکادمیک گفت: با توجه به اشتیاق دانشجویان و پژوهشگران برای آشنایی با شیوه‌های مطالعه، پژوهش و نگارش، و اهمیت و جایگاهی که امر پژوهش در دانشگاه ادیان و مذاهب دارد، روابط عمومی دانشگاه به زودی سه دوره ویژه با حضور استادان برتر این حوزه برگزار خواهد کرد.

وی گفت: «چگونه بنویسیم»، «چگونه مصاحبه کنیم» و «چگونه مطالعه کنیم»، عناوین دوره‌های کوتاه‌مدتی است که به زودی برگزار خواهد شد.

فخرآذر تأکید کرد: روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب همواره از همکاری با دانشجویان و پژوهشگران و انتقال تجارب آنان از طریق کانال‌های ارتباطی دانشگاه، استقبال می‌کند. لذا دانشجویان و پژوهشگران عزیزی که در این دوره‌ها توفیق خدمت به آنان را خواهیم یافت، می‌توانند در آینده با روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب وارد همکاری شوند.

گفتنی است رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب تأکید کرد که به زودی زمان و نحوه ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه و نیز فضای مجازی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مطالب مشابه