دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌کند:

دوره های ويژه کارشناسی ارشد در بیش از بیست رشته به صورت غیرحضوری

تاریخ انتشار:

دانشگاه ادیان و مذاهب با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با توجه به پاندومی کرونا، دوره‌های وی‍ژه كارشناسی ارشد در رشته‌های زیر را به‌طور ويژه و استثنایی برگزار می‌کند. پذيرفته‌شدگان مرحله اول آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش میتوانند در رشته‌هاي زير در دانشگاه اديان و مذاهب ثبت‌نام كنند:

شيعه‌شناسی، تاريخ تشيع، فرق تشيع، اديان ابراهيمي، اديان غيرابراهيمي، دين‌شناسي، مذاهب اسلامي، مذاهب فقهي، فقه مقارن و حقوق عمومي اسلامي، فقه مقارن و حقوق جزايي اسلامي، تصوف و عرفان اسلامي، اديان و عرفان، فلسفه دين، مطالعات زنان و خانواده در دو گرايش حقوق و خانواده، فلسفه و كلام اسلامي، اخلاق گرايش فلسفه اخلاق، فلسفه هنر، حكمت هنر اسلامي و مديريت رسانه.

این دوره بر اساس شرایط زیر برگزار می‌شود:

1. تمامی دوره‌ها با رعایت ضوابط و توصیه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم اجرا مي‌شود.

2. از ترم يك (مهرماه 99)، دروس اصلي به شكل غيرحضوري ارائه مي‌شود. پيش‌بيني مي‌شود ترم دوم نيز دانشگاه موظف يا مجاز به ارائه دوره‌ها به شكل غيرحضوري باشد. در اين دو ترم، دروس اصلي ارائه مي‌شود. دانشجو مي‌تواند در صورت تمايل، ظرف سه ترم با جديت دوره را به شكل آموزشي ـ پژوهشي (با نگارش پايان‌نامه) ‌يا به شكل آموزشي صرف (بدون پایان‌نامه) با ارائه‌هايي قوي‌‌ و هم‌تراز برنامه حضوري به پايان رساند. ضمن اين‌كه علاقه‌مندان مي‌توانند از امكان كلاس‌هاي حضوري نيز استفاده كنند.

3. دانشجویان با استفاده از تسهیلات وام دانشجویی و داخلی (قرض‌الحسنه) و با پایین‌ترین شهریه در مقایسه با سایر مراكز دانشگاهي و با کیفیت درجه یک از نظر ارائه علمی در دوره‌ها شركت خواهند كرد.

4. برگزاري «دوره ويژه» در كنار برگزاري دوره‌ها به شكل عادي در دانشگاه در نظر گرفته شده است. لذا علاقه‌مندان به اين برنامه لازم است ضمن انتخاب دانشگاه اديان و مذاهب در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، پيامكي حاوي نام و نام خانوادگي و رشته و تمایل به شرکت در برنامه ویژه به شماره تماس 09357842223 ارسال كنند.

برای آگاهي از ساير جزئيات و توضيحات مشاوران و كارشناسان علمي، لطفاً به گروه‌هاي اجتماعي اين فراخوان در پيام‌رسان‌هاي اجتماعي زير بپيونديد:

 

پیام رسان ایتا                  پیام رسان واتساپ            پیام رسان تلگرام

 

مطالب مشابه