در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی؛

استادان و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب برگزیده جشنواره فارابی شدند

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی چهار تن از استادان و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب با آثار تألیفی خود خوش درخشیدند و حائز رتبه شدند.

در گروه علوم قرآنی، تفسیر و حدیث سید محمدعلی طباطبایی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد با رساله دکتری «بررسی زمینه‌های تاریخی اعتقاد به تحریف تورات و انجیل در میان مسلمانان نخستین» به عنوان برگزیده دوم سطح بزرگسال دست یافت.

در گروه فلسفه، منطق و کلام در سطح بزرگسال نیز سید جمال‌الدین میرشرف‌الدین، دیگر استاد دانشگاه ادیان و مذاهب با ارائه رساله دکتری با عنوان «دانایی عملی در اندیشه ارسطویی (پیش‌درآمدی بر فلسفه عملی بر بنیاد فرونسیس ارسطویی)» حائز رتبه دوم شد.

رساله دکتری «شکاف میان معرفت اخلاقی و عمل اخلاقی نزد قاضی عبدالجبار و ابوحامد غزالی» تألیف دکتر حسین خندق‌آبادی فارغ‌التحصیل دانشگاه ادیان و مذاهب در بخش بزرگسال گروه اخلاق، ادیان و عرفان، شایسته تقدیر شد.

رساله دکتری «خاستگاه و آداب معنوی صنایع و هنر در فتوت‌نامه‌های ایرانی اسلامی» تألیف دکتر سیده مریم ایزدی دهکردی دیگر فارغ‌التحصیل دانشگاه ادیان و مذاهب نیز در بخش بزرگسال گروه مطالعات هنر و زیبایی‌شناسی، اثر شایسته تقدیر شد.

گفتنی است مراسم تقدیر از برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی روز دوشنبه 27 مردادماه 1399 برگزار شد.

مطالب مشابه