حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب؛

نمایندگان پاک دستی و مردم گرایی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند

تاریخ انتشار:

در پی انتخاب دکتر محمدباقر قالیباف با اکثریت آرای نمایندگان به ریاست مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پی انتخاب دکتر محمدباقر قالیباف با اکثریت آرای نمایندگان به ریاست مجلس شورای اسلامی، پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف دام مجده

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز سه دهه پس از ارتحال امام خمینی(ره)، دشمنان این سرزمین بر این انگاره بودند که جمهوری اسلامی در مبانی و روی‌کردهای خود تجدید نظر خواهد کرد. به‌ویژه پس از ترور بزدلانه سردار شهید قاسم سلیمانی و نیز اِعمال تحریم‌های ظالمانه، این امید واهی در بدخواهان و مرعوبان پا گرفت که جمهوری اسلامی از مسیر مقاومت فاصله خواهد گرفت. انتخاب جناب‌عالی به ریاست مجلس یازدهم، به‌خوبی نشان داد که نظام اسلامی و مردم انقلابی هم‌چنان بر خط امام و رهبری و بر صیانت از میراث انقلاب و از جمله مقاومت اسلامی پای می‌فشارند.

کسب اعتماد اکثریت قاطع نمایندگان ملت، هم نشانه شایستگی و تقدیر از خدمات شما، به‌ویژه در دوران دفاع مقدس است و هم مایه این امید که مجلس فعلی با فاصله گرفتن از سیاسی‌کاری‌های جناحی و قبیله‌ای و به دور از شعارزدگی، ظاهرگرایی و حاشیه‌پردازی‌ها، بنا دارد بر رهنمودهای مقام معظم رهبری، به‌ویژه تثبیت و ترویج عدالت، تمرکز کند و طبعاً اولین گام را باید نمایندگان از خود شروع کنند و پاک‌دستی، مردم‌گرایی و تعامل با دیگر ارکان حکومتی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

این‌جانب ضمن تقدیر از خدمات جناب آقای دکتر علی لاریجانی در ۱۲ سال ریاست بر مجلس، انتخاب شما را که هم‌رزم شهید قاسم سلیمانی بوده‌اید، تبریک گفته، برای‌تان در خدمت به نظام و مردم، توفیقات گسترده روزافزون آرزو می‌نمایم.

مطالب مشابه