رئیس اداره روابط عمومی خبر داد:

دسترسی آسان و مطلوب به اخبار دانشگاه را در دستور کار قرار داده ایم

تاریخ انتشار:

حجت‌الاسلام  جعفر فخرآذر با تأکید بر ضرورت حمایت از محصولات علمی و فناوری داخلی گفت: کشور عزیز ما ایران در سال‌های گذشته، دستاوردهای بسیار و البته درخور توجهی در زمینه فناوری‌های نوین به‌ویژه علوم ارتباطات جمعی داشته است که ازجمله آن‌ها راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به این‌که قطعاً در این زمینه هنوز به بلوغ نرسیده‌ایم، افزود: با همکاری، پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه، دستیابی به نقطه مطلوب دور از دسترس نیست و یکی از اهداف دانشگاه ادیان و مذاهب نیز حمایت از تولیدات فکری و بومی در تمام زمینه‌هاست.

فخرآذر افزود: مجموعه روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب علاوه بر این‌که حرکت در مسیر این هدف را بر خود لازم می‌داند، دسترسی آسان و مطلوب به اطلاعات و اخبار دانشگاه را در دستور کار همیشگی خود قرار داده است و به همین منظور و به علت مشکلاتی که به طور معمول در دسترسی به شبکه‌های اجتماعی خارجی وجود دارد و نیز تقاضای گسترده دانشجویان و مرتبطین با دانشگاه، اقدام به ایجاد کانال اطلاع‌رسانی در شبکه اجتماعی ایتا نموده است.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب در پایان گفت: از این پس علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر کانال تلگرامی به آدرس @adyan_uni، اخبار و روی‌دادهای دانشگاه ادیان و مذاهب را در کانال روابط عمومی در ایتا با آدرس @adyan_uni دنبال کنند.

مطالب مشابه