علی فروغی معاون اداری مالی دانشگاه ادیان و مذاهب:

دانشگاه ادیان و مذاهب پیشرو در برگزاری دوره های مجازی است

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، علی فروغی معاون اداری مالی دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگویی بر اجرای دقیق پروتکل‌های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مراجع ذی‌صلاح تأکید کرد.

وی گفت: از ابتدای ورود کشور به شرایط حساس شیوع کرونا، دانشگاه ادیان و مذاهب اقدام به اجرای پروتکل‌های بهداشتی نمود و خوشبختانه هم‌اکنون می‌توان شاهد جنب و جوش و تکاپوی علمی دانشگاه بود.

فروغی افزود: با توجه به این‌که تعداد زیادی دانشجوی خارجی در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، شرایط کرونا باعث افت تحصیلی این دسته از دانشجویان و هم‌چنین دانشجویان ایرانی نگردید و بلافاصله با استفاده از به‌روزترین نرم‌افزارهای ارتباطی، شرایط برگزاری کلاس‌های درس به صورت مجازی فراهم شد و کلاس‌ها با بهترین کیفیت در حال برگزاری است.

معاون اداری مالی دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه گفت: در بحث برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه نیز با همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه، جلسات به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب از دانشگاه‌های پیشرو در برگزاری دوره‌های مجازی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌باشد و شرایطی که بر کشور بر اثر شیوع کرونا حاکم شد، باعث شد دانشگاه به سرعت از ظرفیت موجود خود استفاده ببرد و با بهترین کیفیت، دانشگاه را از لحاظ علمی پویا و رو به جلو نگاه دارد.

مطالب مشابه