مراسم معارفه رئیس مرکز آموزش های الکترونیک برگزار شد

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه معارفه استاد سید علی موسوی‌نژاد رئیس جدید و تودیع حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر یوسف غضبانی رئیس پیشین مرکز آموزش‌های الکترونیک دانشگاه ادیان و مذاهب روز دوشنبه 14 بهمن 1398 در سالن شهید بهشتی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری قائم‌مقام ریاست دانشگاه در این جلسه از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر یوسف غضبانی تقدیر کرد و از فعالیت‌هایی او به عنوان فعالیت‌هایی جهادی یاد کرد.

در این جلسه استاد سید علی موسوی‌نژاد رئیس جدید مرکز آموزش‌های الکترونیک نیز ضمن تقدیر از زحمات چند ساله حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر یوسف غضبانی گفت: با توجه به حساسیت فعالیت‌های این مرکز و عدم دسترسی حضوری دانشجویان با همکاران، دو اولویت باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و آن، نظم و پشتکار و کار جهادی است. باید دانست که این دو نگاه در تضاد با یکدیگر نیستند بلکه مکمل یکدیگرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر یوسف غضبانی نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز از بدو تأسیس پرداخت و در ادامه گفت: آموزش‌های غیرحضوری به گونه‌ای است که به دلیل عدم حضور دانشجویان، وظیفه ما است که محتوای علمی را به شکل‌های مختلف از جمله کتاب، آموزش اینترنتی، سی‌دی و مانند آن به دانشجو برسانیم.

در پایان این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری با تقدیم هدیه‌ای از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر غضبانی تقدیر کرد.

مطالب مشابه