حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان:

به دنبال تقویت بنیه علمی ویکی شیعه هستیم

تاریخ انتشار:

آیت‌الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با صدور حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب را به عنوان مسئول دانشنامه ویکی شیعه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب که از سوی آیت‌الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به سمت مسئول دانشنامه ویکی شیعه منصوب شده است، در مراسم معارفه خود گفت: نوشتن مقاله کار سخت و سنگینی است و از حضور دوستان و همکاران در ادامه کار استفاده خواهیم کرد.

وی هم‌چنین گفت: همکاران در ویکی شیعه زحمات زیادی کشیده‌اند و بارگذاری بیش از هفت هزار مدخل کار بسیار بزرگی است. نوشتن مقاله کار سخت و سنگینی است و از حضور دوستان و همکاران در ادامه کار استفاده خواهیم کرد.

فرمانیان با اشاره به ضرورت همکاری با مراکز و نهادهای مختلف در فعالیت دانشنامه ویکی شیعه اظهار داشت: از مؤسسات و مراکز شیعه‌شناسی و دانشگاه‌های متعدد و اعضای هیئت علمی، فرق شیعه، دانشجویان و پایان‌نامه‌ها استفاده خواهد شد تا بنیه علمی ویکی شیعه تقویت گردد. هم‌چنین با بخش‌های مختلف مجمع نیز همکاری خواهیم کرد تا با کمک همه دوستان، کارهای ما مرضی رضای خداوند واقع گردد.

روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب این انتصاب شایسته را به حجتالاسلام والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان تبریک میگوید.

مطالب مشابه