سردبیر خبرگزاری شفقنا:

دانشگاه ادیان و مذاهب در انجام رسالت خود موفق بوده است

تاریخ انتشار:

سردبیر و جانشین مدیرمسئول خبرگزاری شفقنا از دانشگاه ادیان و مذاهب بازدید و با رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حبیب‌الله عباسی سردبیر و جانشین مدیرمسئول خبرگزاری شفقنا روز چهارشنبه چهارم دی‌ماه 1398 با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ابتدا حجت‌الاسلام فخرآذر به معرفی اهداف و رویکردهای دانشگاه ادیان و مذاهب و زمینه‌های همکاری با خبرگزاری شفقنا پرداخت و گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب ظرفیت بسیار بالایی در تولید خبر دارد و فضا و فرصتی است برای خبرگزاری‌ها به‌خصوص خبرگزاری شفقنا و ما از هرگونه همکاری با رسانه‌ها استقبال می‌کنیم.

حبیب‌الله عباسی سردبیر و جانشین مدیرمسئول خبرگزاری شفقنا نیز در این دیدار گفت: به عقیده بنده این دانشگاه باید بسیار زودتر تأسیس می‌شد اما باز هم از بدو تأسیس بسیار خوش درخشیده و خوب عمل کرده و پیش آمده است. تأسیس این دانشگاه نیاز جامعه ما بوده است. راه‌اندازی چنین دانشگاهی بسیار برای شرایط کشور مفید بوده است.

وی افزود: این دانشگاه از نظر مکانی نیز در بهترین نقطه یعنی در شهر قم راه‌اندازی شده است. در مجموع با توجه به رسالت دانشگاه و عملکردی که از خود به نمایش گذاشته،‌ باید گفت این دانشگاه انصافاً خوب عمل کرده است. در دوران کنونی نیاز به گفت‌وگو احساس می‌شود و این فضا در دانشگاه ادیان و مذاهب ایجاد شده است و باید با هیئت‌های داخلی و خارجی که به دانشگاه رفت و آمد می‌کنند، به گفت‌وگو نشست و بهترین بهره را برد و به تبادل فرهنگی و علمی پرداخت.

وی افزود: ظرفیت بسیار بالایی در تولید خبر در قم وجود دارد و خبرگزاری شفقنا به این مسئله واقف است و می‌کوشد فعالیت‌های خود را گسترده‌تر کند. دانشگاه ادیان و مذاهب نیز همین‌گونه است و پیشنهاد ما برگزاری نشست‌های مشترک بین دانشگاه ادیان و مذاهب و خبرگزاری شفقنا است.

مطالب مشابه