در حاشیه نشست «بررسی مسائل و اولویت‌های حوزه زنان و…

دیدار عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با ریاست دانشگاه

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، زهرا آیت‌اللهی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و عضو حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیرگروه مطالعات زن و خانواده پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی که روز چهارشنبه بیستم آذرماه 1398 برای شرکت در نشست علمی «بررسی مسائل و اولویت‌های حوزه زنان و خانواده کشور» در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور یافته بود، با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب دیدار و گفت‌وگو کرد.

ریاست دانشگاه در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه در عرصه‌های مختلف به‌خصوص چاپ و نشر کتاب ارائه کرد و در ادامه پیشنهادهایی به خانم آیت‌اللهی برای ارائه در شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری قائم‌مقام ریاست دانشگاه نیز حضور داشت. در بخشی از این دیدار مهدی محمدی شجاعی مدیر کتابخانه ادیان و مذاهب و انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های مکتا (مجمع کتابخانه‌های تخصصی استان قم) ارائه کرد.

مهدی صالحی مدیر همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه نیز فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه ادیان و مذاهب را تشریح کرد.

سرکار خانم زهرا آیت‌اللهی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و عضو حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از این دیدار در نشست «بررسی مسائل و اولویت‌های حوزه زنان و خانواده کشور» شرکت کرد.

مطالب مشابه