حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفر طیاری؛

دانشگاه ادیان در پی گفت وگو با مراکز علمی سراسر جهان است

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری قائم‌مقام ریاست دانشگاه در جلسه مشترک با کارکنان اداره روابط عمومی و مسئولان سایت دانشکده‌ها بر اهمیت اطلاع‌رسانی در عصر حاضر تأکید کرد و از همکاران فعال در این بخش خواست تا با تمام قوا در این کارزار وارد میدان شوند.

وی افزود: این مسئله زمانی اهمیت می‌یابد که بدانیم دانشگاه ادیان و مذاهب رویکردی بین‌المللی دارد و در پی گفت‌وگو و تعامل با مراکز علمی در سراسر جهان است.

در ادامه این جلسه مسئولان سایت هر یک از دانشکده‌ها دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص هرچه بهینه‌تر شدن فرایند اطلاع‌رسانی دانشگاه ادیان و مذاهب مطرح کردند.

حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی دانشگاه گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی هر مرکز در حکم چشم، گوش و زبان آن مرکز است لذا باید در شیوه‌های اطلاع‌رسانی و استفاده از ابزارهای به‌روز،نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرد. اداره روابط عمومی نیز در این راستا کوشیده است با استفاده از به‌روزترین ابزارهای اطلاع‌رسانی  اخبار دانشگاه را منعکس کند.

مطالب مشابه