با آغاز سال تحصیلی جدید؛

ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه دانشجویان

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سید امین فضیلت نژاد مدیر امور دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب در خصوص ضوابط و شرایط پرداخت وام شهریه و نیز وام ویژه عتبات عالیات گفت: بر اساس بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره ثبت اطلاعات فردی و برای درخواست وام، متقاضیان می‌بایست برای ثبت‌نام ابتدا به قسمت پرتال دانشجویی سایت صندوق رفاه دانشجویان به نشانی bp.swf.ir مراجعه و پس از تشکیل پرونده وارد پرتال فاز 2 شوند و درخواست وام شهریه غیرانتفاعی بانک مهر ایران و یا عتبات عالیات کشور عراق را ثبت نمایند.

رئیس صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب افزود: متقاضیان وام شهریه دانشجویی با مراجعه به سامانه مذکور درواقع ثبت‌نام مقدماتی خود را انجام می‌دهند. پس از پایان ثبت‌نام مقدماتی، آمار متقاضیان مورد بررسی قرار می‌گیرد و پالایش اطلاعات تا پایان فرصت ابلاغ‌شده توسط صندوق رفاه وزارت علوم ادامه خواهد یافت.

وی گفت: اداره امور دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب با توجه به میزان بودجه‌ای که صندوق رفاه دانشجویان در اختیار آن قرار می‌دهد، دانشجویان واجد شرایط و افرادی را که برای دریافت وام در اولویت هستند برای دریافت وام به صندوق رفاه معرفی می‌کند و پس از تأیید صندوق رفاه، جهت تشکیل پرونده بانکی به بانک مهر ایران معرفی می‌شوند.

 
ضوابط و نحوه ثبت‌نام وام شهریه

 
الف) دانشجو در حال تحصیل باشد

ب) دانشجو میهمان نباشد

ج ) دانشجو شاغل نباشد (به استثنای کار دانشجویی)

گفتنی است شرایط ضمانت «وام شهریه» تابع قوانین بانک مهر ایران است.

یادآوری این نکات ضروری است که اداره امور دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب هیچ‌گونه تعهدی در قبال پرداخت وام ندارد زیرا تأمین اعتبار و تأیید وام توسط وزارت علوم صورت می‌گیرد و اصل وام نیز بعد از تأیید پرداخت توسط وزارت علوم مبلغ وام مستقیماً به‌ حساب شهریه دانشجو واریز می‌گردد.

مطالب مشابه