دانشکده زبان و فرهنگ ملل برگزار می‌کند:

آزمون اشتمال زبان عربی ویژه دانشجویان دکتری سراسر کشور

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نهمین دوره آزمون اشتمال زبان عربی ویژه دانشجویان دکتری سراسر کشور روز شنبه 26 مردادماه 1398 از ساعت 10 تا 13 با حضور 500 داوطلب از سراسر کشور در محل دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

در راستای ایجاد آمادگی علمی در داوطلبان، کارگاه آمادگی زبان عربی در روزهای پنجشنبه 24 مردادماه از ساعت 8 تا 13 و جمعه 25 مردادماه از ساعت 8 الی 12 و 15 الی 20 در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

هم‌چنین برای داوطلبانی که از دیگر شهرها جهت شرکت در کارگاه و آزمون به شهر قم مسافرت می‌کنند، خوابگاهی برای اسکان موقت این عزیزان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است آزمون اشتمال زبان عربی سالانه دو بار از سوی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود و دهمین دوره این آزمون در آبان‌ماه 1398 برگزار می‌شود و فراخوان ثبت‌نام در این آزمون از طریق سایت رسمی دانشگاه ادیان و مذاهب و کانال تلگرامی و ایتای دانشکده زبان و فرهنگ ملل به اطلاع عموم خواهد رسید.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به کانال تلگرامی و ایتای دانشکده زبان و فرهنگ ملل (@zabaneadyan) مراجعه و در موعد اعلامی از طریق سامانه نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مطالب مشابه