دیدار مسئولان جهاد دانشگاهی قم با ریاست دانشگاه

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم،سید علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، دکتر یاسر شریفی مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی، ابوالفضل کردی زاده سردبیر خبرگزاری ایسنا و محسن عبادی دبیر خبرگزاری ایسنا در قم با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن آشنایی نزدیک با دانشگاه، با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار درباره زمینه‌های مختلف همکاری دو نهاد بحث و گفت‌وگو به عمل آمد. سردبیر خبرگزاری ایسنا نیز آمادگی این خبرگزاری برای پوشش هرچه بهتر رویدادهای دانشگاه ادیان و مذاهب اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در این دیدار گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی و یک ظرفیت بسیار ارزشمند در کشور است که باید از قابلیت‌ها و توانمندی‌های آن استفاده شود.

وی افزود: زمینه‌های همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب و جهاد دانشگاهی باید مورد توجه قرار گیرد تا هر دو نهاد بتوانند از ظرفیت‌های یکدیگر برای پیشرفت و تعالی فضای علمی و پژوهشی کشور بهره‌مند شوند.

حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم نیز در این دیدار گفت: در استان قم جهاد دانشگاهی فعالیت‌های بسیاری را در حوزه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی به انجام رسانده است و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و واحدهای مختلف آموزشی نمونه‌ای از این اقدامات و فعالیت‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین جهاد دانشگاهی از ظرفیت بسیار بالای دو خبرگزاری معتبر ایسنا و ایکنا بهره می‌برد.

حیدری تاکید کرد: جهاد دانشگاهی استان قم و دانشگاه ادیان و مذاهب می‌توانند فعالیت‌های مشترک و خدمات متقابلی برای یکدیگر داشته باشند که نیاز است ظرفیت‌های تعامل و همکاری در این خصوص مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.

مهمانان هم‌چنین پیش از این دیدار، از بخش‌های مختلف دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

مطالب مشابه