با حکم دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع)

معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) منصوب شد

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل‌لبیت(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان به سمت معاونت بین‌الملل این مجمع منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر مهدی فرمانیان (دام عزه)

سلام علیکم؛

نظر به تعهد، شایستگی‌ها و سوابق مفید و ارزنده جنابعالی در امور اسلامی و بین‌المللی، به موجب این حکم شما را به سِمت معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(علیهم‌السلام) به مدت سه سال منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با توجه به تجربیات، علم، تقوا و درایتی که در شما وجود دارد، بتوانید گام‌های مفید و مؤثری در پیشبرد، تحکیم و نشر تعالیم نورانی و حیات‌بخش اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، وحدت جهان اسلام و ایجاد روابط سودمند با مراکز و مؤسسات اهل‌بیتی(علیهم‌السلام) بر اساس نظر، منویات و دستورات مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(دام‌ظله) بردارید و وظایف محوله را به بهترین وجه انجام دهید تا شاهد پیشرفت و شکوفائی هرچه بیشتر مجمع جهانی اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و گسترش فرهنگ اسلام و قرآن و اهل‌بیت(ع) در جهان باشیم.

دوام توفیق و عزت شما را از درگاه حضرت احدیت خواهانم.

محمدحسن اختری

      دبیرکل

 

روابط عمومی دانشگاه دیان و مذاهب این انتصاب شایسته را به ایشان و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب صمیمانه تبریک عرض می نماید.

مطالب مشابه