بیانیه روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب به مناسبت روز جهانی قدس

تاریخ انتشار:

روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

چهل سال از ابتکار امام خمینی (در 13 رمضان سال ۱۳۹۹ هجری قمری، برابر با ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ هجری شمسی) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به "روز قدس" می گذرد. از آن روز تا به امروز، مردم و نظام جمهوری اسلامی انقلابی با اولویت قراردادن موضوع قدس شریف، اجازه نداده‌اند آرمان فلسطین مظلوم از یادها برود.

باوجود آنکه در این اواخر رژیم غاصب اسرائیل با پشتیبانی دولت ترامپ، «بیت‌المقدس» را به عنوان پایتخت خود معرفی کرد، این نهضتِ جاری و چهل ساله خمینی کبیر بوده است که دستان غرب و کشورهای دیگر را در حمایت از آن رژیم ساختگی بسته و نگذاشته «معامله قرن» به سود آن رژیم جعلی رقم بخورد.

دانشگاه ادیان و مذاهب به پشتوانه انبوه سرمایه  عظیمِ معنویِ خودش در مطالعات و مناسبات ادیان و مذاهب، اعلام می‌دارد آمادگی دارد از توان علمی و ظرفیت بین المللی خود بهره بگیرد تا نشان دهد که «معامله قرنِ» امریکا و دولت غاصب صهیونیستی با مبانی و اهداف ادیان بزرگ، از جمله یهودیت ناسازگار است و این معامله به نتیجه‌ای جز پایمالی حقوق ملت مظلوم فلسطین نخواهد انجامید.

ما، اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب، در روز قدس همگام با مردم انقلابی و گوش به فرمان رهبری، آمادگی خود را برای هرگونه اقدام و همکاری در راستای تثبیت آرمان فلسطین و شکست توطئه های بداندیشان و سازشکاران اعلام می‌داریم.

مطالب مشابه