پیام تبریک ریاست دانشگاه به سردار سلامی

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب طی پیامی انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی به سمت فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

 

سردار سرلشکر حسین سلامی

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتصاب جنابعالی به مقام منیع فرماندهی سپاه پاسداران و کسب اعتماد مقام معظم فرماندهی کل قوا را که نشانگر شایستگی‌های جنابعالی در بالاترین سطوح نظامی و مدیریتی است، تبریک عرض می‌کنم.

در شرایطی که دشمن، باطن پلید و خصومت دیرین خود را با اسلام و مسلمانان آشکار ساخته و در پی تثبیت هیمنه خود در منطقه و تحمیل به اصطلاح معامله قرن است، انتخاب جنابعالی که از سوابق درخشانی در دفاع صریح از انقلاب و مقاومت اسلامی برخوردارید، نشان دهنده هوشیاری و آمادگی نظام اسلامی برای مقابله با دسیسه‌های خباثت‌آمیز دشمنان ایران و اسلام است. روشن است که سپاه اسلام برای نیل به اهداف مقدس خود نیازمند انسجام و پشتیبانی مردم با گرایش‌های گوناگون‌شان و نیز اقتدار و تدبیر دولت و همه قوای کشوری و لشکری است. بدیهی است که با این همدلی و هماهنگی و تحت مدیریت فرمانده کل قوا، می‌توان اطمینان داشت که سپاه بر تأمین امنیت کشور تمرکز کند و در حمایت از انقلاب و مقاومت اسلامی بیش از پیش قرین موفقیت باشد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

سید ابوالحسن نواب

مطالب مشابه