همزمان با هفته بسیج مستضعفین برگزار شد:

نشست علمی نقش پدر در تربیت فرزند

تاریخ انتشار:

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرطیاری معاونت فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب به مناسبت هفته بسیج مستضعفین گفت: بسیج بیش از آن‌که به حوزه‌های عملیاتی و اجرایی مرتبط باشد، یک اندیشه و یک روش خردورزی انقلابی و اعتقادی است.

دکتر جعفرطیاری افزود: امام خمینی(ره) با طرح‌ریزی نهاد بسیج مستضعفین اقدامی ماندگار و مؤثر در جامعه ایران و حتی جهان از خود به یادگار گذاشت و اندیشه و روحیه بسیجی در حوزه‌های مدیریت طرح‌ریزی و در نهایت اجرا، سال‌ها است گره‌گشا و پیشرو در عرصه توسعه جمهوری اسلامی است.

معاونت فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: برای بزرگداشت این شجره طیبه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز 5 آذرماه با عنوان روز بسیج مستضعفین نام‌گذاری شده است و تمامی مراکز انقلابی برای پاسداشت و یادکرد این نهاد مردمی در هفته بسیج مراسم‌های باشکوهی برگزار می‌کنند. دانشگاه ادیان و مذاهب نیز مانند سال‌های گذشته در این روزها برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته و اجرا نموده است؛ از جمله در تاریخ 5 آذرماه با همکاری معاونت اداری مالی، نشستی علمی با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار گردید. در این نشست برنامه‌هایی به مناسبت روز بسیج به اجرا درآمد.

دکتر جعفرطیاری در پایان گفت: روحیه بسیجی در تمامی ارکان دانشگاه ادیان و مذاهب همیشه جاری و ساری بوده است و همه اعضای خانواده این دانشگاه شامل مجموعه مدیریت کارکنان استادان و دانشجویان با روحیه بسیجی در حوزه تفکر و عمل رو به توسعه علمی و فرهنگی جامعه در حرکت هستند.

مطالب مشابه