حضور نمایندگان اهل سنت ادوار مجلس در دانشگاه ادیان و مذاهب

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، هیئتی از نمایندگان اهل سنت ادوار مجلس روز پنجشنبه 27 مهر در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور یافتند و با حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب دیدار کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب در این دیدار، پس از مروری بر تاریخچه تأسیس دانشگاه و فعالیت های آموزشی و پژوهشی آن در بیست سال اخیر، حضور اساتید و دانشجویان از مذاهب مختلف اسلام و ادیان دیگر را از نشانه های فضای تعامل و گفتگوی میان ادیان و مذاهب خواند که در این دانشگاه همواره بدون هیچ مشکلی حاکم بوده است.

آقای نواب در ادامه با اشاره به لزوم تعامل مطلوب‌تر میان شیعه و سنی در کشور گفت وقتی که ما در بیرون از کشور از مسلمانان اهل تسنن حمایت می کنیم دلیلی ندارد در داخل، این سیاست دنبال نشود.

پیش از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب، نمایندگان اهل تسنن نیز در سخنانی مهم‌ترین چالش‌های پیش روی اهل تسنن در کشور را مطرح و درباره راه‌های برطرف کردن آنها با ایشان رایزنی کردند.

در ادامه، این هیئت برای آشنایی بیشتر با دانشگاه ادیان و مذاهب و فعالیت‌های تقریبی آن با حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر فرمانیان، رئیس دانشکده مذاهب اسلامی گفت‌وگو کردند.

مطالب مشابه